Landmarkrally 2022, lekker ouwehoeren

Ik ga vandaag de eerste 7 landmarks bezoeken. Ik laat dit jaar het verre oosten en noorden liggen. Dan blijven er genoeg over.

Het schijnt daze boze boeren weer bezig zijn geweest op de route die ik wil rijden :(
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben al verschillende weekendjes wat Landmarks gereden, maar nog niet alle foto's geplaatst. Tot zover hebben we 1 ritje in de omgeving en drie weekendtripjes gebruikt om de landmarks te bezoeken. We hebben nog een weekendje nodig om de laatste zes (in het verre westen) te bezoeken. De weekendjes zijn meestal een drie daagse kampeertrip. Daarom soms wel en soms geen bagage op de motor en zijspan.
 
Net de laatste landmarks geplaatst in het andere topic.
Meneer kOen nogmaals dank voor het maken en leiden van het spelletje, heb me er weer prima mee vermaakt.

Vriendelijke groet Jeff
 
Koen wordt nog druk met het bijwerken van de scorekaart! 😄
Maar inderdaad wel gaaf dat hij dit voor ons doet.
Ik moet nog 15 landmarks maar die zijn nogal ver vanaf Enschede (Noord-Holland, zeeland, limburg) ik twijfel nog om deze te doen.. misschien met een overnachting er tussen 🤔
 
Ja klopt, sta nog in vakantie modus :Y
Zal kijken of ik morgen of vrijdag nog even tijd heb
 
Koen wordt nog druk met het bijwerken van de scorekaart! 😄
Maar inderdaad wel gaaf dat hij dit voor ons doet.
Ik moet nog 15 landmarks maar die zijn nogal ver vanaf Enschede (Noord-Holland, zeeland, limburg) ik twijfel nog om deze te doen.. misschien met een overnachting er tussen 🤔
Hetzelfde heb ik met de Noordoostelijke provincies.
 
Zo, vakantie voorbij, weer aan het werk, dus weer even tijd om de lijst bij te werken _O-

 
En wederom bijgewerkt:

 
Helaas heb na onze verhuizing geen tijd meer om de resterende punten te rijden en moet het dus hierbij laten. Ik heb met veel plezier meegereden. KOen bedankt voor de organisatie en hopelijk tot een volgende ronde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan