Landmarkrally 2022, lekker ouwehoeren

Ik ben bang dat er bij mij ook nog weinig bij komt. Dit jaar voor het eerst meegedaan en vooral het zoeken was erg leuk. Toch uiteindelijk de verre punten niet kunnen halen, alles in regio wel.
@k0en, dank voor het organiseren!
 
En weer bijgewerkt tot vandaag.


Zelf dit jaar ook niet heel veel tijd om wat grotere rondes te maken. Misschien nog ergens komende anderhalve maand een leuke ronde maken.
 
De tijd om de echte grote rondes te maken heb ik dit jaar ook nog niet gevonden, eerdere jaren heb ik er meer gehaald. Deze keer vooral beperkt tot de paar in de buurt. Fingers crossed dat ik in ieder geval nog een lange dag kan maken voor de rally afloopt, en anders heb ik in ieder geval weer een paar lekkere puzzelavonden en mooie routes eraan overgehouden. :Y
 
Afgelopen zaterdag de laatste vier landmark gereden (echter intussen geen tijd gehad om ze te uploaden). Nu langzaam aan tijd om de motor in de wintermodus te zetten.

@k0en enorm bedankt voor de organisatie, heb enorm veel plezier gehad aan de rally en fantastische plekken ontdekt en gezien.
 
We hebben nog een aantal foto's van landmarks die nog niet geüpload zijn. Voor komend weekend heb ik nog een rit gepland om de laatste 6 landmarks te bezoeken, dat zal dan waarschijnlijk niet met het zijspan zijn maar met de solo motor.
 
De laatste nog ontbrekende foto's zijn ge-upload. Met heel veel plezier hebben we de meeste landmarks bezocht in 4 weekendjes met zijspan en soms gecombineerd met een rit met mensen met een beperking, zoals de Zeelandia run. Het mooie van de rally is dat je op en door plaatsen komt waar je normaal gesproken niet komt.
@k0en: heel veel dank voor de organisatie!
 
En weer bijgewerkt:

 
Bij deze trouwens alle locaties; als er iemand de komende week nog alle locaties langs wil scheuren:

Locaties Landmarkrally 2022

1669014725776.png

1669014936383.png
 
Ja ik al net zo, het zuiden en westen heb ik (nog) niet kunnen bezoeken verder alles met veel plezier bezocht.
Nogmaals dank voor het organiseren.
 
Zo, even drukke Sinterklaastijd achter de rug, en ik ben jullie nog de "uitslag" schuldig!
@Ronald_010 & @diny hebben de meeste punten verzameld!

Maar uiteraard vind ik iedereen die ze allemaal gereden heeft, winnaars!

1670317294236.png


Vond het leuk om de locaties uit te zoeken en heb er zelf ook wat kunnen rijden; helaas niet allemaal.
Hopelijk voelt iemand zich geroepen om het voor 2023 te organiseren!

Groet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan