Landmarkrally 2023, kletspraat

Hans89

Rookie
23 apr 2011
7.483
4.129
Capelle aan den IJssel
1681586849118.png

Ook in 2023 wordt er weer een Landmarkrally georganiseerd, met als thema Holland.

Voor wie nog het niet kent, Landmarkrally 2023, Ik hou van Holland! is een spel waarbij we op zoek gaan naar foto's, 36 stuks verspreid over heel Nederland plus een, nog onbekende, bonus. Op de foto's staan objecten die gevonden kunnen worden door te zoeken in Google. Verderop in het spel worden indien nodig hints gegeven die het zoeken makkelijker maken, ook zullen geplaatste foto's van spelers hints geven die het zoeken makkelijker kunnen maken.

Wanneer je weet waar de objecten staan kan je erheen rijden om punten te scoren, elke goede foto met motor is 1 punt waard. Ga je rijden met meerdere forumleden dan kan je meer punten scoren, voor elke deelnemer 1 punt per foto. Bonusobjecten leveren 3 punten op, maar voor elke extra motor van een medespeler op de foto krijg je ook nog eens 3 punten. Het is dus in jouw voordeel om met zoveel mogelijk motoren op de foto te gaan. Als je alle plaatsen bezocht hebt krijg je 10 punten extra.
Objecten mogen vaker bezocht worden, hier wordt dan de hoogste score meegenomen in de puntentelling.
Wanneer ik je inzending heb verwerkt in de puntenlijst geef ik een like aan je post.

De rally loopt van 1 maart t/m 30 november 2023. In deze periode kan je foto's plaatsen en punten verdienen, je plaatst de foto's in dit topic: Het is handig wanneer je voor jezelf een kaartje maakt in MyMaps van Google. Daarmee krijg je een mooi overzicht van alle locaties en helpt je om een route te maken langs alle objecten.

Aanmelden doe je met de eerste serie foto's die je plaatst in het topic Landmarkrally 2023, Ik hou van Holland!

Verder kan je in dit topic afspraken maken om samen te rijden of vragen naar tips wanneer je een object echt niet kan vinden. Het is niet de bedoeling dat met de hints de locatie weggegeven wordt, zeker niet in het begin van het spel.

Tussenstand 04-11
1699081639439.png
 
Laatst bewerkt:
Leuk! Eerste serie ziet er weer veelbelovend uit!
De editie van 2022 heb ik zonder een punt te halen afgesloten, had er wel aardig wat bij elkaar gepuzzeld.
Ik hoop wel deze editie weer wat punten te gaan halen, in ieder geval weer lekker puzzelen! :t
 
Haha, en ik ook maar denken, het gaan om appels :-)

Die nieuwe 2 is lastiger dan ik dacht!
 
Leuk dat het weer wordt georganiseerd *O*Ik ga dit jaar zeker weer proberen een aantal punten te rijden (weet niet of ze allemaal dit jaar lukken) Het zoeken gaat hier in elk geval best voorspoedig, hoef alleen nog maar de nieuwe 2
 
Ook maar weer eens mee puzzelen en rijden.

Eerste 6 alvast gevonden, maar niets ook maar enigszins in de buurt.. :+
 
De tweede reeks staat ook online.

 
Terug
Bovenaan Onderaan