Landmarkrally 2023, kletspraat

Nog lang niet allemaal gevonden, maar zo verslavend dat zoeken en oplossen van de bonuspuzzels:)
Ja he? helemaal mee eens. Heb ze nu allemaal ( Denk ik ) op water6 en bonus oost na.
Met meer deelnemers op de foto krijg je meer punten, dus als je slim doet en je weet er eentje niet, spreek je af met iemand ergens en rijd je met die mee.
 
Bij deze ook aangepast in de startpost, de foto's van de Bonus Landmarks stuur je privé naar mij wanneer je deze bezocht hebt. Zodoende zal iedereen zelf de puzzels moeten oplossen.
Ik kan op een of andere manier geen PM naar Hans89 sturen. Optie in mijn profiel bij privacy staat wel aan.
Het bericht blijft als concept staan, maar er is geen mogelijkheid dit te versturen. Weet iemand wat ik fout doe?
 
Ik kan op een of andere manier geen PM naar Hans89 sturen. Optie in mijn profiel bij privacy staat wel aan.
Het bericht blijft als concept staan, maar er is geen mogelijkheid dit te versturen. Weet iemand wat ik fout doe?
Via mijn telefoon lijkt het wel gelukt. Browserprobleem op m'n laptop? Daar heb ik gewoon Edge op. 🤷‍♂️
 
En ja hoor, onze landmarkkaart is ook weer gevuld met 40 locaties..........leuk voor vele mooie rijdagen en weekendjes 🏍🏍😊
 
tip: Google kan meer dan getypte zoek opdrachten. (Reverse Image Search)
En de functie waar ik het over heb , Google is niet de enige die deze methode aanbied.
Niet op één paard tegelijk wedden.
Maar, eerlijk is eerlijk, die Waterland 6 is wel een "heel" tricky one hoor. ( de enige die ik nog hebben moet )
Zojuist een bevestiging gekregen dat mijn bonussen juist zijn. ( happy! )
 
Laatst bewerkt:
Op de een of andere manier blijft Erfgoed 4 mij ontlopen. Inmiddels heb ik denk ik iedere mogelijke zoekopdracht wel gehad, ook het gebouw op de achtergrond leek eerst bekend maar blijkbaar toch niet. Toch nog maar eens een keer voor gaan zitten, de rest is compleet en de routes staan grotendeels klaar! :t
 
Op de een of andere manier blijft Erfgoed 4 mij ontlopen. Inmiddels heb ik denk ik iedere mogelijke zoekopdracht wel gehad, ook het gebouw op de achtergrond leek eerst bekend maar blijkbaar toch niet. Toch nog maar eens een keer voor gaan zitten, de rest is compleet en de routes staan grotendeels klaar! :t
Waar zoek je op bij Erfgoed 4?
 
Bij waterland 6 staat een kas op de foto, kun je daar niets mee?
Ik keek eerst naar dat orange gebouw, ( Bouwkeet) dus eentje in onderhoud, maar dat loopt dood.
Ik heb hem nu ook, wat voor soort voorwerp is dit ? ( hoe noem je zo'n soort )

En erfgoed 4 is croppen de tip.

En tot slot de tip vd dag, De bedenker HANS heeft ze allemaal gevonden via internep, dus het "moet" op te lossen zijn. ( don't give up )
De voorwerpen bestaan echt, en allemaal in Nederland.

admin, pas dit bericht aan als ik te veel info geef hoor!
 
Laatst bewerkt:
Ik keek eerst naar dat orange gebouw, ( Bouwkeet) dus eentje in onderhoud, maar dat loopt dood.
Ik heb hem nu ook, wat voor soort voorwerp is dit ? ( hoe noem je zo'n soort )

En erfgoed 4 is croppen de tip.

En tot slot de tip vd dag, De bedenker HANS heeft ze allemaal gevonden via internep, dus het "moet" op te lossen zijn. ( don't give up )
De voorwerpen bestaan echt, en allemaal in Nederland.

admin, pas dit bericht aan als ik te veel info geef hoor!

Ik heb 4 op alle manieren gecropped en met verschillende zoekmachines gezocht, zowel op afbeelding als op zoektermen. Schiet mij maar lek |(

Waterland 6 zojuist wel gevonden met behulp van je tip en een beetje geluk..
 
Ah got it uiteindelijk :+

Erfgoed 4 (weet wat het is en regio, alleen nog niet exact welke) en Waterland 4 laat ik even. Bonussen volgen ook ander keertje.
 
pannenkoek1.jpg

GEWELDIG gevonden deze !!
Heb me er in verdiept door deze hint.
Tis dat deze LM is aangepast en er een andere LM voor in de plaats is gekomen maar,
Ik zou haast zeggen, allemaal zo'n ding op je hoofd op de foto ( anders geen punt ) _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan