Motor-inator
Die hard MF'er
Bonus oost ook gevonden, alleen nog bonus Zuid. Daar heb ik alle nummers van, alleen kom ik op hele rare plekken uit. Twee plaatjes heb ik nog niet 1 op 1 gevonden dus mogelijk dat daar een misser in zit 

Wij denk ikTer herinnering, vanaf overmorgen mag je volgens het regelement op pad
Maar omdat het mooi voorjaarsweer is, smokkelen we een beetje en mag je morgen al beginnen
Ben benieuwd wie de eerste inzending doet.
Ik heb de punten allemaal in Mymaps gezet en die geexporteerd als kml bestand. Vervolgens online een kml to gpx omzetter opgezocht en het omgezet naar gpx.Een idee om een "How To" te maken hoe je alle gps coördinaten verwerkt tot een route ?
Bekijk bijlage 1853273
Zo doe ik het ook Wim, alleen stop ik de gpx file niet in Kurviger maar in MyDrive van TomTom.k heb de punten allemaal in Mymaps gezet en die geexporteerd als kml bestand. Vervolgens online een kml to gpx omzetter opgezocht en het omgezet naar gpx.
Toen heb ik de gpx weer geimporteerd in kurviger als extra laag.
Enig minpuntje van MyDrive is dat als je een route maakt dan stopt ie niet bij de Harde Viapoints.
Hij leid je er wel langs, maar zegt niet te moeten stopen.
Dat heb ik opgelost door de route in stukken te knippen, en bij iedere Landmark ( Viapunt ) een nieuwe ( al gemaakte )route handmatig opstarten.
Dat het er nu iets anders uitziet hoort ook wel een beetje bij het puzzelen van de LandmarkrallyVoor Muziek 4 wordt terecht opgemerkt dat het er anders uitziet als op streetview. Net even opgezocht en streetview is van 2017 en het gebouw is helemaal opgeknapt in 20/21 en is het museum erin getrokken wat het thema van de opdracht is. De 2 inzendingen van vandaag zijn wel gewoon juist en zal bij de opdrachtfoto een opmerking plaatsen.
Eens!Je kan er geen prijs mee winnen, het is gewoon leuk en een reden om te rijden.
Ik gok dat een ieder nu alle punten heeft gevonden en krijgt anders een hint van Hans dus de foto's gaan het verschil niet maken.
We moeten het niet moeilijker maken dan het al is en lekker genieten van het rijden.
Groet Jeff.