Landmarkrally Noord-Holland 2018

Strikkie

MF veteraan
10 nov 2006
4.880
450
Broek op Langedijk
1 Mei 2018 begint ie; de

Landmarkrally Noord-Holland 2018

voorheen de Be-He Landmarkrally

Dé Landmarkrally van Noord-Holland

Waarom zou je gaan Landmarken?
De meeste motorrijders hebben twee of drie vaste rondjes, met als variant hetzelfde rondje linksom in plaats van rechtsom rijden.
De Landmarkrally is een kruising tussen een puzzel en een toerrit; Eerst zoek je je het leplazerus waar dat Landmark in godsnaam staat, daarna je er rustig naar toe en je maakt een poserpiccie van je motor waar het Landmark natuurlijk ook op staat omdat de wedstrijd daar toevallig om draait.
Onderweg geniet je van het fraaie Noord-Hollandse landschap. Thuisgekomen post je de foto, pakt lekker een biertje, en begin je suf te prakkezeren over dat ene Landmark dat je nog niet gevonden hebt.
Landmarken is ook goed voor je sociale contacten (toen ik zelf nog meedeed vroeg ik zo'n beetje iedereen die ik tegenkwam of 'ie nog een Landmark wist te staan) Omes, Tantes, Collega's, Kinderen, Ouders, Sportclub.

En als in Oktober de wedstrijd afgelopen is gaan we met zijn allen gezellig uit eten

In dit topic plaats ik iedere maand 5 of meer foto’s van objecten binnen de provincie Noord-Holland
Deelnemers zoeken uit waar de foto’s gemaakt zijn, rijden er naartoe en maken dan een fraai plaatje van Landmark + motor.
Foto plaats je in dit topic en dan krijg je 1 punt

Be-He Landmark Rally 2011
BE-HE LMR 2014
BE-HE LMR 2015
BE-HE Landmarkrally 2016
Be-He Landmarkrally 2017

Aanmelden:
Iedere MF-er met een motor kan meedoen,
Je post hier een plaatje van je motor. We vinden het ook leuk om te weten hoe je er uit ziet dus doe er ook een selfie bij. En uiteraard is het leuk te weten hoe je in het echt heet.
Bij aanmelden kun je zelf ook één Landmark aanbrengen, je krijgt daar dan meteen één punt voor. stuur het landmark via een PB-tje naar mij.
Aanmelden kan vanaf nu totdat de rally afloopt

full


De Beker staat nu bij Eddytoo

Spelregels;
1. De Landmarkrally loopt van 1 Mei 2018 tot en met 30 September 2018

2. Op je foto moeten het Landmark en je motor goed zichtbaar zijn. We proberen de Landmarks zo te kiezen dat je er met de motor goed bij kunt maar we kunnen natuurlijk niet alles voorzien, als alternatief kun je je helm bij het landmark fotograferen.
Foto's moeten bij daglicht worden gemaakt; het is niet de bedoeling dat je er bij nacht en ontij op uit gaat.

3. Het wordt niet op prijs gesteld als foto's geplaatst worden die de locatie van het Landmark verraden, en als je met je mobiel fotografeert, zet dan de locatie uit of wis deze uit de eigenschappen van je foto

4. Winnaar is Hij/Zij die binnen de looptijd van de rally de meeste punten binnen heeft

5. Als je bij inschrijving zelf een Landmark instuurt, krijg je daar één punt voor. Het heeft geen zin meerdere foto's in te sturen, je krijgt toch maar één punt.

6. Voor ieder gevonden Landmark krijg je één punt. Voor het laatst gevonden Landmark in een maandserie wordt één extra punt gegeven aan de eerste die hem post.
In September plaats ik een locatie voor een groepsfoto, voor iedere deelnemer die op de groepsfoto staat, krijg je een halve punt. Als je op meerdere groepsfoto's staat telt alleen die met de meeste deelnemers. Reden; ik vind groepsfoto's leuk, en het houdt de wedstrijd langer open. Bij insturen van de groepsfoto moeten ook de namen opgegeven worden van de deelnemers die op de foto staan, anders voel ik een administratieve ramp opkomen. Ik begrijp dat er mensen zijn die moeite hebben met functioneren binnen een groep, dan wel in onregelmatige dienst werken of gewoon de pest hebben aan andere personen. Die hebben dus pech.
Als er geen winnaar aangewezen kan worden plaats ik nog een foto, wie die het eerst gepost heeft wint de wedstrijd en mag dan een jaar lang op de beker passen.
Op 1 Oktober post ik alle Landmarks met hun locatie. Dat is de afsluiting van de Landmarkrally; Landmarks die dan nog worden ingezonden tellen uiteraard niet meer mee
We gaan in Oktober ergens eten en dan is ook de overdracht van de beker. We spreken nog een datum af.

Rij voorzichtig; Het gaat niet om de snelheid, maar om de lol

Dora en Cor

Deelnemers

Artemecion
Willem1979
Eddytoo + Flowergirl
Bor_S
Jack66
Wiggert
Ootje
 
Laatst bewerkt:
Ja, April is me te vroeg dit jaar wegens familie-omstandigheden
Andere jaren begonnen we ook pas in Mei.
Er zijn altijd mensen die bang zijn voor Aprilse pekel.

Die eten dan ook nooit zoute haring :N
 
Laatst bewerkt:
jahoor, wij doen ook weer mee!

Flowergirl (Triumph Tiger 1050)
full


Eddytoo BMW R1200GSA)
full
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook weer meedoen.... met mijn nieuwe wielen. En eee samen natuurlijk
full
 
Laatst bewerkt:
Heb net het hele vorige topic gelezen, vet idee! Hopen dat ik mn motor optijd in elkaar heb. Ik schrok ervan hoe slecht ik mijn eigen provincie kende haha.
 
Artemecion 1 punt, wegens landmark ingestuurd, Willem1979 ook één punt.

Eigenlijk had ik verwacht méér punten uit te geven... -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan