Landmarkrally Noord-Holland 2018

full

full


Sorry voor slechte kwaliteit camera...
Morgen komt als het goed is de nieuwe simkaart binnen, voor de nieuwe telefoon!
 
full


Werd halverwege het landmarken gebeld door Ducati...had mijn nummer achtergelaten voor een keertje rijden...de Panigale stond klaar! Kon hem helaas niet voor lang genoeg meenemen om een landmark mee te kunnen te halen.
PS Strikkie is wel een bonuspuntje waard toch? Zo'n mooie rode? :+
 
Laatst bewerkt:
Psies zo'n zelfde als die van mijn buurman!
Daar geef ik geen bonuspunt voor :N
Als het nou nog een originele Rajdoot was...

Bovendien is zo'n paniekaanval zó verrekte snel, dat je alle Landmarks voorbij gereesd ben voor je ze ziet. Heb je dus nix an
 
Laatst bewerkt:
Stand nog ff bijgewerkt;

1--Bor_S-------7 punten
2--Willem1979--6 punten
3--Jack66------ook 6 punten
4--Artemecion--2 punten
5--Eddytoo-----1 punt

Iedereen heeft een Landmark ingestuurd, Ik heb er nog maar 1 kunnen vinden, Juni gaan we ze posten

:W Dora en Cor
 
De meeste Landmarks staan op streetview. Ze zijn vaak niet te missen zo groot :Y

En dit paaltje staat waarschijnlijk niet tussen Julianadorp en Hypolitushoef :N
 
Laatst bewerkt:
Fantastisch, alleen dat paaltje kan ik niet terugvinden op de foto. :N En in mijn herinnering was daar ook niet zoveel begroeiing. :N Doe me alsjeblieft ff een pb-tje met de locatie want dit kan wat mij betreft overal zijn. :?
 
Laatst bewerkt:
Eddy staat daar zeker weten op de goeie plek, want zo ziet het er daar idd uit, richting het hek. Die begroeiing komt door de lente Strikkie :+
Wel raar inderdaad dat het dan kennelijk niet gelukt is om een goeie foto te maken...
 
Het gemaalhuisje staat aan het water... O-)

Stand wederom bijgewerkt;

1--Bor_S-------7 punten
2--Willem1979--6 punten
3--Jack66------ook 6 punten
4--Eddytoo-----ook 6 punten
5--Artemecion--2 punten
 
Ik hebff ingezoomd op de foto voor photographisch bewijsch, moet ik nou alles voordoen :+
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan