Landmarkrally Noord-Holland 2019

Er hangt al een a4tje in het kantoorpand met foto's, maar ik denk dat ik het pand deel met mensen die niet verder gaan dan hun directe omgeving (Hoorn e.o.) Feit dat ik nieuw ben in routes rijden in de omgeving helpt denk ik ook niet mee. Misschien staan die LMs op logische (tour)plekken, maar die ken ik nog niet. :N

Maar ik houd moed hoor, ben een optimistisch persoon. *D
 
Had ik het dan tóch verkeerd begrepen :?
@Mar_ ; schakel ook omes en tantes, neven en nichten, buren, sportschool
Kortom, iedereen die je kent in.

Ergens is het net sex; de eerste keer valt eigenlijk altijd tegen, pas na een keer of wat krijg je er écht aardigheid in...:9
 
Het komt er tegenwoordig op neer dat ik een fototoestel in mijn zak steek, een stuk aan de reed ga, en wel zie wat ik tegenkom.
En dat worden dan de nieuwe Landmarks.
 
Heb er weer een paar gevonden :Y
2019-08-09 16.22.51.jpg
2019-08-09 16.45.57.jpg
 
Met alle drukte straal vergeten de nieuwe stand door te geven;

HighKing----------- 14
Eddytoo-------------- 2
Artemecion --------3
Willem1979 ------22 = Alle punten van Augustus dus 1 bonuspunt
Wiggert_Tr ---------5
Mar_ ------------------5
BenjaminABR---- 6
en Bor_S -----------10 = 2 punten erbij

Ik had vast gedacht dat Bor_S er nog eentje bij zou posten, Willem moet van zijn stoel rollen van het lachen

Vergissing hersteld :$
 
Laatst bewerkt:
Ehm, ik heb al even niets gepost hoor. Heb je de 2 van @Bor_S hierboven aan mij toegekend?
Heb er nog wel een paar, maar nog geen tijd gehad om te rijden. De ZRX gaat hopelijk vanavond weer in elkaar. :t
 
Ik heb er nog 2 niet gevonden dus ben nu extra benieuwd welke jullie bedoelen. _O-
Van augustus he, want van juli kon ik bijna niets vinden. :|
 
Landmark staat idd niet op Google, maar zó dicht bij een ander landmark dat het bijna niet te missen valt....
Tenzij je daar talent voor hebt...._O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan