Landmarkrally Noord-Holland 2019

Eerst de ZRX weer rijdend maken. Dat had ik vorige week voor elkaar, en toen bedacht ik van 't weekend dat ik de rem- en koppelingsvloeistof wel even kon verversen... '(
 
Ja precies... 3 dagen en 2 revisiesets later nog steeds geen goed functionerende koppeling. :(
 
IMG_20190821_170557887~2.jpg
 
Landmark staat idd niet op Google, maar zó dicht bij een ander landmark dat het bijna niet te missen valt....
Tenzij je daar talent voor hebt...._O-
Gevonden! Ding staat inderdaad niet op SV maar 't huisje erachter is onmiskenbaar de juiste. *D
Nu mis ik er nog maar 1 van deze maand (en 4 van de vorige :/).
 
Geen idee hoe Bor_S er in werkelijkheid uitziet, misschien moeten we zorgen dat we er beide zijn als we gaan eten zodat je even goed kunt vergelijken. :+
 
Weet je wat? Ik beloof hierbij plechtig dat ik géén landmarks meer met m'n V-Strom meer zal rijden. Als je dan een blauwe motor ziet weet je dat ik 't niet ben. :P
 
Ik denk dat het geen barst uitmaakt; ik kijk alleen of er een motor op staat. Het is niet de bedoeling dat er plaatjes rechtstreeks uit sv gepost worden
 
Volgens Excel heeft

Highking 15 punten
Eddytoo 2
Artemecion 3
Willem1979 22
Wiggert_T 5
Mar_ 5
BenjaminABR 6
Bor_S 10

Controleer het nog ff; punten tellen is niet mijn fort. :N
 
Valt me alleen tegen dat hij geen een bonuspunt heeft.
Morgen update van de puntenstand.
Ik zit nu nog op een treinstel me rot te zweten. Straks eerst douchen daarna skuumkoppe
 
Ik zei het toch :+
Eddy komt in een keer met een zooi landmarks en fietst iedereen weer bij
Dat is meer omdat we vanwege verbouwen en druk weekendjeswegschema (1e wereldproblemen) weinig tijd hadden om te zoeken.
Maar gelukkig komkommertijd laatste weken, dus tijd om te zoeken.

Valt me alleen tegen dat hij geen een bonuspunt heeft.
Valt idd tegen, zitten er net tegen aan te hikken, maar netniet.
 
Komt ie;

Volgens mij heeft;
Highking 15 punten
Eddytoo 20
Artemecion 3
Willem1979 22
Wiggert_T 5
Mar_ 5
BenjaminABR 6
Bor_S 10

En als dat niet zo is, dan heb ik het verkeerd....
 
@Strikkie: Bij de Petfles, Nederlandse LMR en The Riding Game hebben we nu een tag 'spel' geplaatst. Die topics komen dan in deze lijst terecht.
Misschien leuk om die tag ook op dit topic te zetten? Alleen jij kan dat door bovenaan de openingspost op
1567078261701.png
te klikken en de tag 'spel' in te voeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan