Landmarkrally Noord-Holland 2019

Tuurlijk wel. ;)

Kippie:
1567955959.jpg


Knol:
1567955865.jpg


Geval:
1567955926.jpg


Bakkies:
1567955839.jpg


Boogje:
1567955903.jpg
 
CORrectie; ik stond op mijn werk dus ik had er zo gauw geen erg in. Ik dacht dat je alle Landmarks van September gevonden had, maar er zitten ook twee bij van vorige maanden. Dus inderdaad géén bonuspunt-O- maar met de twintig punten die je nu hebt, sta je mooi derde achter Eddytoo (21) en Willem1979 (22).
 
Ik zie een mooi Landmark

Op zich vind ik dat een motor een grote, ronde koplamp goed staat.
Maar ik denk dat dat komt omdat ik gewoon een ouwe vent ben.

In dit geval denk ik dat ik voor origineel zou gaan.

zou het in het echt moeten zien
 
Laatst bewerkt:
De nieuwe stand;

Highking..........21
Eddytoo...........22
Artemecion.......3
Willem1979.....22
Wiggert_T..........5
Mar_..................5
BenjaminABR....6
Bor_S...............10

Jullie maken het wél spannend :Y
 
Nog niet gevonden Landmarks
Om het ff in te wrijven :)

in Mei
Artemecion.jpg

Artemecion


Wiggert_T.jpg

Wiggert_T

In Juni

P1010685.JPG

De vlieg

Juli en Augustus alles gevonden

In September



20170515_152451.jpg

Huissie


5 september.JPG

Kopjes


6 september.jpg

Rotondedinges die geeneensen op een rotonde staat en geeft 3 punten
 
Die van Artemecion is wel gevonden hoor, die heb ik gepost. De klompenmuur van Wigger_T ook.
 
Sta ik nou zó stom te kijken? Ik kijk er morgenochtend wel naar; mevrouw Strikkie is net thuis uit haar werk en zelf ben ik er ook nog niet zo lang

Ik vind het op de foto lastig te zien waar je alle lelijke rotzooi, die normaal gesproken achter de kuip verborgen zit, gelaten hebt.
 
Ik vind het op de foto lastig te zien waar je alle lelijke rotzooi, die normaal gesproken achter de kuip verborgen zit, gelaten hebt.
Da's positief hahaha. Ik heb de kabelboom van de kuip gebruikt en eronder met tyraps vastgezet. Dus dat moet nog ff wat netter. Ook is de tellerbak niet gebouwd om los te hangen, dus die hangt wat lullig met twee stripjes metaal aan 't stuur en is dus 'kaal' van onderen. Heb een kennis gevraagd om daar even een mooi plaatje voor te maken. Desnoods moet er een andere tellerunit op als we dit niet netjes krijgen. De koplamp zit geklemd tussen het frame van een ZR7. Die bestaat ook voor een ZRX (en is bijna hetzelfde) maar nauwelijks te vinden, en die van de ZR7 past prima. :)
 
Is dus nog ff een work in progress

Het bijhouden van de stand doe ik in een excell-bestand op mijn pc
Als ik snel kijk zie ik wel eens wat over het hoofd. Ik dénk dat ik het goed verwerkt heb, anders had je wel geklaagd, maar ik kijk er morgen toch nog ff naar.
Ben nu met mijn telefoon aan het pielen
 
Mijn foto bedoel je? Ik stond eerst aan de andere kant van die molen, maar daar stond ik juist tegen 't licht in dus dat was niet heul handig.
1568814671316.png
 
Is ook zo, ik vind het gewoon erg donker onder/achter de koplamp, dus moeilijk te beoordelen.
Ik denk dat ik gewoon aan een ander brilletje toe ben
 
Terug
Bovenaan Onderaan