Landmarkrally Noord-Holland 2019

dacht eerst: met de auto ofzo? Zal toch niet met het gele gevaar zijn... wel met het gele gevaar dus. Sjeeeemig, heftig hoor.
 
@HighKing; bedankt, ik ben niet zó handig met dit soort dingen. Op de telefoon wil het niet lukken, maar met de pc heb ik hem binnen.

@ Smuiger; sorry, ik heb nóg geprobeerd hem te ontwijken maar was te laat.

@ Eeddytoo, liever met het gele gevaar als met mijn auto, gele gevaar kan het beter hebben.
 

Bijlagen

  • 20200610_165613.jpg
    20200610_165613.jpg
    655,6 KB · Weergaven: 9
  • 20200610_170636.jpg
    20200610_170636.jpg
    813 KB · Weergaven: 7
Klein deukje, trappie beetje scheef.
Klap met de hamer, beetje spuug er op en hij is weer zo goed als nieuw.
Ga ik met de Ford niet redden.
Cantaatje heeft wat meer werk nodig
 
Ik tel zo gauw ff;
Highking 7 punten
Artemecion 5 punten
Bor_S 3 punten
_Terrean 1 punt
Evy is me volgens mij vergeten 😥
Eddytoo 13 punten
The Little 8 punten
Hjerteknuser 5 punten
En Mar_ is me ook vergeten 😥

Heb ik iets verkeerds gezegd?

Stand onder voorbehoud van vergissingen
Vergissen is mijn sterke punt.
 
Ik ben hier!! En had het helemaal gepland afgelopen zaterdag.. Motor ophalen bij mijn kennis/monteur, db killer ophalen in Hoorn en dan de landmarks langs die ik wist te vinden. Maar eenmaal in Hoorn aangekomen bleek de motor zo onzuiver te lopen dat ik maar teruggekeerd ben naar de monteur. En daar mocht ik hem ook weer even achterlaten. 😞
 
Oeps! Dit topic was helemaal uit m’n zicht verdwenen 🙈 ik moet nodig even een inhaalslag gaan maken en een route uitzetten.
Je mag toch ook nog de locaties fotograferen van mei of kan dat niet meer?
 
Alle Landmarks van dit jaar mogen ingestuurd worden.
Volgorde maakt nix uit,
Landmarks van voorgaande jaren mag je wél insturen, maar doen niet meer mee.
Tot eind Augustus mogen ook eigen Landmarks ingestuurd worden, die plaats ik voor September.
 
Hey allemaal, het grote Landmark rally topic is me eigenlijk net even te groot om er op uit te gaan.
En toen kwam ik deze tegen.
Dus ik ga gezellig mee doen.

Mark, 32 uit Beverwijk met een Kawasaki Z800.
Sinds maart m'n rijbewijs en rij vooral woon-werk. Maar zo er even lekker op uit is natuurlijk ook erg leuk om te doen.

En om gelijk te laten zien dat ik het hele topic gisteren heb doorgelezen hierbij 2 foto's van vorig jaar.

IMG_20200617_202411-01.jpeg

IMG_20200617_210657-01.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan