Landmarkrally Noord-Holland 2019

@BigJim had je toevallig al kunnen zitten met @Strikkie voor een editie dit jaar?

Ik ben vorig jaar begonnen met motorrijden en enorm veel plezier beleefd aan dit spel.

De grote LM is me eigenlijk wat te groot om op een naked heel NL af te gaan.

Ik hoop daarom dat we dit jaar weer met z'n allen van deze variant mogen genieten
 
Zo, vandaag ff een frustratie puntje van de vorige editie afgevinkt.
 

Bijlagen

  • IMG_20210412_140315.jpg
    IMG_20210412_140315.jpg
    146,5 KB · Weergaven: 12
Ik zit nu nog tussen 2 banen in, maar het lijkt mij wel een leuke uitdaging om het weer op te pakken.
Helaas speelt het weer én mijn rug ook nog even niet mee, maar ben het zeker niet vergeten.
Ik hoop aankomende weekend weer voor het eerst in een lange tijd op de motor te kunnen stappen om leuke, aparte Landmarken te fotograferen.
Als het allemaal goed gaat, zal ik volgende week een nieuw topic openen.
 
Ik zit nu nog tussen 2 banen in, maar het lijkt mij wel een leuke uitdaging om het weer op te pakken.
Helaas speelt het weer én mijn rug ook nog even niet mee, maar ben het zeker niet vergeten.
Ik hoop aankomende weekend weer voor het eerst in een lange tijd op de motor te kunnen stappen om leuke, aparte Landmarken te fotograferen.
Als het allemaal goed gaat, zal ik volgende week een nieuw topic openen.
Doe maar rustig aan, want als de temperatuur niet gaat stijgen dan is het een crime om dit te gaan doen. Moest gisteren de HVV op standje hoog zetten nadat ik de handschoenen weer aan deed na het fotootje schieten.
(Het was zowiezo een uitdaging om de hagelbuien te ontwijken, keek meer omhoog voor welke richting ik op moest dan op de navigatie)
 
Ik was ook zeker niet van plan om te haasten. Vooral gezien het bagger weer nu....KKKKKouddd.....
Denk dat het dit jaar een 'verkorte' versie gaat worden, zat te denken aan Juni tot en met Sept. De indeling moet ik nog even bedenken, maar denk dat het een navolging gaat krijgen van Strikkie.
Eerst maar eens de animo porren......
 
Liefst doe ik dit jaar mee als deelnemer; ik klim ook niet meer zo makkelijk op de motor vanwege artrose in mijn heupen.
De laatste jaren laat ik iedereen die meedoet zélf een Landmark inleveren. Krijgen ze dan ook een punt voor. Hoef ik zelf niet zo vroeg in het jaar op de motor, en deelnemers komen met andere Landmarks op de proppen dan ikzelf bedenk.
Vond het hilarisch toen twee deelnemers ieder een ander object in dezelfde tuin op de plaat zetten.
Succes in je nieuwe baan!
 
Liefst doe ik dit jaar mee als deelnemer; ik klim ook niet meer zo makkelijk op de motor vanwege artrose in mijn heupen.
De laatste jaren laat ik iedereen die meedoet zélf een Landmark inleveren. Krijgen ze dan ook een punt voor. Hoef ik zelf niet zo vroeg in het jaar op de motor, en deelnemers komen met andere Landmarks op de proppen dan ikzelf bedenk.
Vond het hilarisch toen twee deelnemers ieder een ander object in dezelfde tuin op de plaat zetten.
Succes in je nieuwe baan!

Dit herinner ik mij. Op die hoek bij de dijk bij Scharwoude. Dat was inderdaad vrij hilarisch
 
Ik was ook zeker niet van plan om te haasten. Vooral gezien het bagger weer nu....KKKKKouddd.....
Denk dat het dit jaar een 'verkorte' versie gaat worden, zat te denken aan Juni tot en met Sept. De indeling moet ik nog even bedenken, maar denk dat het een navolging gaat krijgen van Strikkie.
Eerst maar eens de animo porren......
zit nu lekker in get zonnetje, komt maar doorrrrrr met die landmarks
 
Afstoffen....kou....?
Kom op jongens (en meiden). Er zitten toch al genoeg mooie dagen tussen om lekker te rijden.
Ik heb gewoon de hele winter getrotseerd.
Met uitzondering van de sneeuw en ijzel.
Maar verder ben ik bijna elke werkdag lekker op het motortje naar Amsterdam.
 
Heren en Dames mede landmark jagers,

Ik ga de LMR weer oppakken. Mijn besluit staat vast.
Dit jaar zal die lopen van juni tot Sept, 4 maanden dus want ik heb nog even tijd nodig om alles op de rit te krijgen. Moet ook nog een paar foto's maken en even goed nadenken hoe ik de LMR ga indelen.

Elke deelnemer wordt geacht om 1 foto zelf aan te brengen, de rest zal in het nieuwe topic komen te staan. LMR NH 2021, welke ik nog moet gaan maken.


Aanmelden kan hier alvast, even de animo checken,
 
Terug
Bovenaan Onderaan