Landmarkrally Noord-Holland 2019

Strikkie

MF veteraan
10 nov 2006
4.885
454
Broek op Langedijk
1 Mei 2019 begint ie; de

Landmarkrally Noord-Holland 2019

voorheen de Be-He Landmarkrally


Een Landmarkrally is een kruising tussen een puzzel en een toerrit; Eerst zoek je uit waar dat Landmark staat, daarna rij je er naar toe en je maakt een piccie van je motor waar het Landmark ook op staat.
Je post de foto, daarna rijd je naar het volgende Landmark tot je ze allemaal hebt.
Simpel zat
In Oktober is de wedstrijd afgelopen en gaan we met zijn allen gezellig uit eten.

In dit topic plaats ik iedere maand 5 of meer foto’s van objecten binnen de provincie Noord-Holland
Deelnemers zoeken uit waar de foto’s gemaakt zijn, rijden er naartoe en maken dan een fraai plaatje van Landmark + motor.
Foto plaats je in dit topic en dan krijg je 1 punt

Vorige topics
Be-He Landmark Rally 2011
BE-HE LMR 2014
BE-HE LMR 2015
BE-HE Landmarkrally 2016

Be-He Landmarkrally 2017
Landmarkrally Noord-Holland 2018

Aanmelden:
Iedere MF-er met een motor kan meedoen,
Je post hier een plaatje van je motor. Wij vinden het ook leuk om te weten hoe je in het echt heet.
Bij aanmelden kun je zelf ook één Landmark aanbrengen, je krijgt daar dan meteen één punt voor. stuur het landmark via een PB-tje naar mij.
Aanmelden kan vanaf nu totdat de rally afloopt


De Beker staat nu bij Willem1979

Spelregels;
1. De Landmarkrally loopt van 1 Mei 2018 tot en met 30 September 2018

2. Op je foto moeten het Landmark en je motor goed zichtbaar zijn. We proberen de Landmarks zo te kiezen dat je er met de motor goed bij kunt maar we kunnen natuurlijk niet alles voorzien, als alternatief kun je je helm bij het landmark fotograferen.
Foto's moeten bij daglicht worden gemaakt; het is niet de bedoeling dat je er bij nacht en ontij op uit gaat.

3. Het wordt niet op prijs gesteld als foto's geplaatst worden die de locatie van het Landmark verraden, als je met je mobiel fotografeert, zet dan de locatie uit (Ik zie geen kans de locatie achteraf te verwijderen)

4. Winnaar is Hij/Zij die binnen de looptijd van de rally de meeste punten binnen heeft

5. Als je bij inschrijving zelf een Landmark instuurt, krijg je daar één punt voor. Het heeft geen zin meerdere foto's in te sturen, je krijgt toch maar één punt.

6. Voor ieder gevonden Landmark krijg je één punt. Voor het laatst gevonden Landmark in een maandserie wordt één extra punt gegeven aan de eerste die hem post.
Als een Landmark niet gevonden wordt, komt daar in de volgende maand een extra punt bij

Als er geen winnaar aangewezen kan worden plaats ik nog één foto, wie die het eerst gepost heeft wint de wedstrijd en mag dan een jaar lang op de beker passen.
Op 1 Oktober post ik alle Landmarks met hun locatie. Dat is de afsluiting van de Landmarkrally; Landmarks die dan nog worden ingezonden tellen uiteraard niet meer mee
We gaan in Oktober ergens eten en dan is ook de overdracht van de beker. We spreken nog een datum af.

Rij voorzichtig; Het gaat niet om de snelheid, maar om de lol

Dora en Cor

Deelnemers

Highking *O*
Eddytoo en Flowergirl *O*
Artemecion *O*
Willem1979*O*
Mar_ *O*
GlimWas *O*
BenjaminABR *O*
Hansss*O*
Wiggert_T *O*
Bor_S *O*
 
Laatst bewerkt:
Blij dat jullie allemaal weer meedoen
De oude kern is er weer!
Ik hoop dat er nog een aantal mensen mee gaan doen; hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Eigenlijk hoop ik nog op Ootje en FighterNorrie
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me leuk! Ik doe graag mee *O*

Edit:
Even volgens de spelregels:
Ik ben Marrie, kom uit Grootebroek en rij sinds december op mijn Honda CMX450! :]
47127399461_7384522430_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoe weet ik dat ik een landmark gevonden heb? En hoe kom je erachter hoe je die vindt? Nog nooit aan iets dergelijks mee gedaan en ban wel benieuwd eigenlijk!!
 
Even door de rally's van vorige jaren gescrolld, ik wil meedoen! :9~

Mijn naam is Ben, en woon in Bovenkarspel. Niet ideaal gelegen voor dit spel, maar dat geeft me een excuus om een extra lang tourtje te doen. :]

Ik rij op een Transalp
IMG_20190227_170855.jpg

Kom maar op met die landmarks!
 
Ik ga m'n best doen om wat punten te scoren dit jaar! En om nog een landmark of twee aan te brengen......misschien....als ik tijd heb *O*
 
Ik denk dat ik ook maar weer eens mee doe........... :Y Zoeken is geen probleem, maar een foto maken............... :?
Dit is m'n brommer :]

Molen no exif-min-min-.jpg


:W Wiggert
 
  • Leuk
Waarderingen: Mar_
Mensen, sturen jullie nog Landmarks in? voorlopig heb ik volgens mij alleen van Highking en van Wiggert_T
Op zich mag je een Landmark insturen tot op de laatste dag van de rally, maar als je wilt dat ze geplaatst worden vind ik het fijn als je ze eerder aanlevert.:Y
Mooi Landmarkweer vandaag, ik denk dat ik straks een stukkie voor mijn plezier ga :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan