Landmarkrally Noord-Holland 2019

Zó moeilijk kunnen ze nooit zijn; ik heb ze toch ook gevonden :?
Je moet soms net ff een helder moment hebben om de goede plaatjes te vinden. Heb ik nog niet gehad.
En als jij ze nog niet op de foto hebt, kan je dat wel zeggen..... 8-)
als jij ze wel hebt.... , stuur je zo wel een PB om wat te regelen ;)
 
Nieuwe Landmarks, mooie nieuwe Landmarks

Augustus 1.JPG

Dinges

Augustus 2.JPG

Plassende vrouw

Augustus 3.JPG

Lelie

Augustus 4.JPG

Molen

Augustus 5.JPG

Snoeper

Volgens mij hebben jullie er sinds 22 Juli nix bij gepost, dus blijft de stand;
HighKing 14
Eddytoor 2
Artemecion 3
Willem1979 16
Wiggert_Tr 5
Mar_ 5
BenjaminABR 6
en Bor_S 7
 
Misschien mijn vriendin dan maar eens lief aankijken.

Wist er gelukkig 1 gewoon te staan.....

vrouw in jeans.jpg


En voor de oplettende kijker, weer een andere moto op de foto.
 
Sommige mensen vinden echt álles
Ik heb nog niet gecontroleerd maar volgens mij ben je de eerste met een bonuspunt.

Is het een goed idee om de winnaar van dit jaar de rally van komend jaar te laten organiseren?
Dan weet je zeker dat je niet twee jaar achtereen dezelfde winnaar hebt.

Dit is het vierde jaar dat ik de rally in mekaar zet, en ik begin door mijn inspiratie te raken.
 
Laatst bewerkt:
HighKing----------- 14
Eddytoo-------------- 2
Artemecion --------3
Willem1979 ------22 Alle punten van Augustus dus 1 bonuspunt
Wiggert_Tr ---------5
Mar_ ------------------5
BenjaminABR---- 6
en Bor_S ------------8

Jullie mogen er akelig hard aan trekken anders blijft de beker bij Willem staan!
 
Sommige mensen vinden echt álles
Ik heb nog niet gecontroleerd maar volgens mij ben je de eerste met een bonuspunt.

Is het een goed idee om de winnaar van dit jaar de rally van komend jaar te laten organiseren?
Dan weet je zeker dat je niet twee jaar achtereen dezelfde winnaar hebt.

Dit is het vierde jaar dat ik de rally in mekaar zet, en ik begin door mijn inspiratie te raken.

Ik moet hier wel even over nadenken (mocht ik winnen)
Ik vind het leuk om mee te doen.
Organiseren is weer wat anders.
Ik kom er op terug.
 
Het is ook maar een voorstel...*D
Ooit zei ik dat ik de rally 5 jaar zou organiseren, dus heb ik nog een jaar te gaan. Dat lukt ook wel, want ik heb nog een heel zoodje Landmarks liggen.
Aan de andere kant wil ik zelf ook wel weer eens gewoon meedoen. :]
 
Je kan met die andere meedoen? Zie m'n onderschrift. Zitten er ook een aantal in NH. :P
Ik vond 't wel grappig om die een keer te organiseren... maar ben er nog niet uit of ik dat nog eens wil doen.
 
Andere rally voert me net ff te ver; ik werk op het moment vier dagen in de week maar op een of andere manier heb ik.het alle dagen druk
 
Vrouwen kunnen beter zoeken....
Die van mij vind van wél

HighKing----------- 14
Eddytoo-------------- 2
Artemecion --------3
Willem1979 ------22 Alle punten van Augustus dus 1 bonuspunt
Wiggert_Tr ---------5
Mar_ ------------------5
BenjaminABR---- 6
en Bor_S ------------8

Jullie mogen er akelig hard aan trekken anders blijft de beker bij Willem staan!

Deze vrouw niet hoor.. ik heb echt geen idee waar ik moet zoeken -O-
 
Vorig jaar is afgesproken dat Landmarks per maand in één ritje te scoren moeten zijn.
Ik ben treinmachinist, er is hier al eens gepost dat onvindbare Landmarks vaak vlakbij de spoorbaan te vinden zijn.
Schakel je sociale netwerken in; vraag gewoon aan iedereen die je kent of hij of zij één van de Landmarks weet. Als je er eentje weet liggen de andere ook zo'n beetje die kant uit.
 
Vorig jaar is afgesproken dat Landmarks per maand in één ritje te scoren moeten zijn.

Uhmm, ik dacht dat je dat had voorgesteld, maar dat we het als collectief toch hadden afgewezen vanwege het feit dat je ook je LM's tot het einde kunt opsparen? Je krijgt er dan net zoveel punten voor, en zult dan waarschijnlijk naast het bonuspunt vissen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan