Landmarkrally Noord-Holland 2019

We zijn begonnen! *O*

07D54209-C039-4A8D-A91F-88DB1D3C614C.jpeg
 
Als ik het zo bekijk heeft;
Highking 7 punten
Artemecion 5
Bor_S 3
_Terrean 1
Evy 1
Eddytoo 13
The Little 8
Bueno 3
Hjerteknuser 5
En Mar_ nóg nix -O-
 
Laatst bewerkt:
Als ik het zo bekijk heeft;
Highking 7 punten
Artemecion 5
Bor_S 3
_Terrean 1
Evy 2
Eddytoo 13
The Little 8
Bueno 3
Hjerteknuser 5
En Mar_ nog steeds nix -O- Motorreparatie duurt wél lang -O-
 
Ja maar écht :( Kreeg gisteravond deze foto door. Duurt vast ook nog even voor de onderdelen binnen zijn. -O-

Ik heb wel mijn bijdrage op de foto gezet. Die ga ik je meteen toesturen!
 

Bijlagen

  • 56C4CD9A-CF51-4572-A98B-724E2BC1D435.jpeg
    56C4CD9A-CF51-4572-A98B-724E2BC1D435.jpeg
    284,4 KB · Weergaven: 10
Achteraf gezien een veel te dure opknapper.. Door de verkoper ook wel een zeer nette Honda Hornet uit 2004 genoemd. -O-
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, op mijn profielfoto staat mijn oude motor, een Honda Rebel uit ‘86. Die heb ik verkocht omdat ik wel iets nieuwers en sportievers wilde rijden.
Rijden... 2 ritjes gemaakt dus. 1 van de verkoper naar huis en 1 van en naar mijn kennis/monteur omdat hij toch niet goed was na het ophalen/de grote beurt. Het was 1 mei toen ik hem op mijn naam zette, inmiddels zijn er echt wel wat mooie dagen geweest die ik heb moeten missen. En ik wil zó graag rijden.. 😔
 
Moet je is ook leuk, en nog niet geweest.
Sorry van de kindertjes, ik ben er indertijd nog apart achteraan geweest omdat ik ze zo leuk vond.
En een knap stukkie metselwerk
 
  • Leuk
Waarderingen: Mar_
@Strikkie Dat is denk ik een reactie op mijn privé bericht. Ik ben blij dat ik alsnog iets bij kan dragen! Die kindertjes zijn zeker speciaal, mijn opa en oma woonden verderop aan die straat dus zo lang als ze er zijn kijk ik er al naar. 😁
 
Ik ben op het moment nogal druk, en werd constant gebeld. Ik moet niet proberen twee dingen tegelijk te doen op mijn telefoon. Ga ik zaken verwarren en stomme typfouten maken

Meestal geef ik de schuld aan autocorrectie
 
  • Leuk
Waarderingen: Mar_
Nou heeft @Strikkie het ook niet makkelijk gemaakt deze maand. Pas 1 kunnen vinden. De rest is echt nog een raadsel.
Als het iets beter weer is maar even degene doen die ik wel al weet te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan