Landsaru en ik...

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
hadden vorige week vrijdag ff een proefrit gemaakt op een blackbird model 2000....

hij en ik hebben een nieuwe teller topsnelheid neergezet...

303 km/h....

ongekend wat is dat hard...maar wat is dat fantastisch.....

ik wilde dat gewoon ff kwijt... :)
 
Ghehehe na alle discussies ff uitgetest :)
Ik hebbet ook laatst gedaan...ding rijdt heerlijk....en de 280 die ik met mn R1 op de teller kan zetten is ook leuk...en de proefrit die ik met de ZX12R maakte beviel ook heeeeeeeel goed moet ik zeggen...
 
Dat was inderdaad erg gaaf!!!
Had niet gedacht dat dat zo gemakkelijk zou gaan.
Dik 300 op de teller is toch series hard! Dan ga je bijna 84 meter per seconde!

Maar erg gaaf! :} :} :}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mmmmm.... kan niet mee praten, ben nooit harder geweest als 235 op mijn RF... Maar ook dat is leuk!
 
Hier niet harder dan 220 op m\'n FZR400, misschien met wind mee dat ik de 230 op de teller haal.

Waar heb je 300 gereden?
Lijkt mij ook nog wel eens leuk om te doen. :}
 
We hebben dit op de A7 gedaan.
Tussen Wieringerwerf en de afsluitdijk.
Vrijdag morgen, om een uurtje of half 11. Was lekker rustig op de weg.
Ging prima!

Gewoon zo\'n ding halen voor een proefrit en gaan!!!!! *D
 
Een keer 288 op de teller op de A12 tussen Utrecht en Woerden, was wel een beetje druk, moet nog harder kunnen, echter werd steeds drukker, dus toen maar even gedimd, was ook niet de meest verstandige plek om het te doen, maar je gaat wel hard dan, je moet dan ook nog best even wachten op de rest die toch ook wel 150/160 reden.

Als ik echter eens mooi stuk leeg snelweg tegenkom, heb ik altijd me tanktas bij me, en met dat soort snelheden wil je toch wel plat liggen.
 
Ik heb trouwens nog steeds een uitnodiging staan om een proefritje te maken met een Hayabusa, maar er is me wel verteld dat je heel precies de tijd op schrijven dat ik hen ophaal en terug breng.

Ze kennen me al.
 
Ik heb trouwens nog steeds een uitnodiging staan om een proefritje te maken met een Hayabusa, maar er is me wel verteld dat je heel precies de tijd op schrijven dat ik hen ophaal en terug breng.

Ze kennen me al.

Zelfde probleem had ik toen ik voige week mn proefrit op de ZX12R maakte...
Enne...288 op je R1? is mij nie gelukt...284...is de top geweest...
 
295 op A12...harder wou ie niet....
enne, Blackbird rijdt geen 303 hoor...tenminste, geen echte KM\'s....zal wel aan de teller gelegen hebben...
 
way to go!!
Vergeet allen niet je vizier goed dicht te doen.
Ik heb bij ca. 300 km/u gehad dat hij openklapte en dan wordt je er bijna vanaf gelanceerd.
 
295 op A12...harder wou ie niet....
enne, Blackbird rijdt geen 303 hoor...tenminste, geen echte KM\'s....zal wel aan de teller gelegen hebben...

Staat er toch bij dat het 303 op de teller was? :?
En iedereen weet dat de stand op de teller niet helemaal met de werkelijkheid overeen komt. Vandaar dat we het erbij vermelden dat het 303 op de teller was. snappie???? ;)
 
way to go!!
Vergeet allen niet je vizier goed dicht te doen.
Ik heb bij ca. 300 km/u gehad dat hij openklapte en dan wordt je er bijna vanaf gelanceerd.

Of je zou zo\'n lekkere vette bromvlieg op je voorhoofd krijgen...... of in je oog...... ;(

Hoe kon je klep nou open vliegen dan? Zat je vizier niet op z\'n vergrendeling?
 
Hey max, doet de letter \"n\" het niet op jouw toetsenbord? :? :)

Maaruh, ik ben dan maar een watje! Ik vond 270km/h al hard genoeg op de A15...die auto\'s komen zo verdomd snel dichtbij! Stond ik echt van te kijken...

Een keer een aso-actie uitgehaald...ik en een vriend van me rijden alletwee 260km/h (hij kon niet harder), rijdt er een auto op de rechterbaan...

Vriend van me er links langs, ik over de vluchtstrook....wat had ik graag een camera in die auto gehad! :)
Kerel/vrouw zal wel geschrokken zijn...maar was wel cool, hehe!

Nooit meer gedaan hoor...ik vind het zelf wel vrij aso...
 
Mijn toetsenbord doet idd gek na die kop koffie wat er overheen was gegaan...heb nou weer een nieuwe...dus zal beter gaan...spatie deed het ook niet...maar daar bleef ik op rammen tot ie het wel deed...zonder spatie is het lastiger lezen dan zonder een lettertje...
Enne, Ruud...heb nog niet van je gehoord of je morgen mee gaat/wil naar Rotterdam... :P
 
hey max...303 op de teller is 303...

en wat het echte kilometers is boeit me nix :) want ik heb op de teller harder dan 300 gereden...en dat zijn er maar weinig die dat gedaan hebbuh!!!! :)

zo ik heb gesprookuh :) :P hehehehe...

no offense voor de mensen die langzamer gereden hebben...
 
Whehehe gelijk hebbie Fast :) Zijn weinig mense die dat ook durven beweren :)
Al vraag ik me wel af hoe hard het in het echt was :P
Want een ZX12R loopt volgens de opgaves en tests harder als de Blackbird...en de Busa is nog steeds de enige die echt over de 300 kan....
 
Terug
Bovenaan Onderaan