Landschap plaatjes om te water tanden :)

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.411
18
Dit vind ik nou echt plaatjes dat ik zou wensen dat ik er over heen kon scheuren over die wegen (nee ik druk ze niet af en rijd er over heen :P )


highland800.jpg


attachment.php

(sorry voor het koekblik :P )
 
ach motor is MR2 en een MR2 is ook MR2 :P
Mid engine, rear wheel drive, 2 seater :P

Maaruh bovenste plaatje is in de usa.

Onderste plaatje is ardennen/frankrijk en zo die kanten op.
 
hmm. zo'n ragbak heeft m'n broer ook alleen dan in het rood.

ohja m tune setje is tie nog voor aan het sparen
300pk is comming along.
 
Heel leuk die wegen in de VS
200 km lang prachtige wegen, max snelheid 70 km/u
en achter elke boom en steen staat er een Sherrif of Highway Patrol agent die je in het beste geval enkel op de bon slingerd
Ik heb een vriend die bij de Montana state troopers werkt, vanaf 50pct. te snel= de cel in ;(
 
In de Eifel en Moesel zijn ook heerlijke stukken bochtenwerk te vinden.

Schrok mij alleen wel dood (en ik had het moeten zijn volgens mij) toen ik met een behoorlijk snelheid een bocht naar links nam en daar een kerende auto tegenkwam midden op de weg.
Dat ik het overleefd heb is mij nog steeds een raadsel. Ik moet dozijnen aan engeltjes hebben *D

Maar het is goed aan te raden. Prima hotels. Eentje zelfs met een afgesloten parkeergarage voor je motor :}
Vreettenten in overvloed en Duits bier wordt geschonken in minimaal halve liters :+
 
Laatst bewerkt:
:9~ Jammie jammie...

Toch in nederland ook genoeg leuke bochtjes te vinden. Vandaag met het koekblik op pad geweest en heel wat leuks tegen gekomen. Morgen maar ff de tweewieler uitlaten in die contreien :)
 
:9~ Jammie jammie...

Toch in nederland ook genoeg leuke bochtjes te vinden. Vandaag met het koekblik op pad geweest en heel wat leuks tegen gekomen. Morgen maar ff de tweewieler uitlaten in die contreien :)

Ja, bochtjes genoeg. ALLEEN LIGT ER GVD IEDERE 200 METER ZO'N ROTDREMPEL!!!!!!!! :( :( :( :(
 
Ja, bochtjes genoeg. ALLEEN LIGT ER GVD IEDERE 200 METER ZO'N ROTDREMPEL!!!!!!!! :( :( :( :(
Nee hoor... Niet altijd drempels... Ook prachtige bochten met daarachter (net niet zichtbaar door de bermbegroeiing) een dikke laag klei van onze agrarische vrienden... Of bochten op dijkjes waar je vanaf gereden wordt door automobilisten die denken dat een motorrijder er geen last van heeft als ze in de bocht hun voorligger inhalen... En natuurlijk een paar stukjes weg met om de 100 meter en flitspaal cq radarcontrole (al dan niet mobiel) en een 60 zone... :( :( :( :( |( |( |( :r :r :r

...Maar daarnaast hebben we nog een paar weggetjes die echt leuk zijn, waar je gewoon lekker tekeer kan gaan zonder alles wat een potentieel leuk weggetje grondig verpest... :] Vrijwel overal is wel zo'n stukje weg te vinden... En daar kunnen we ons nog echt uitleven, lol hebben, gewoon lekker rijden zonder al te veel gehinderd te worden... 8-) En dat zijn de weggetjes die we in ere moeten houden...
 
Leuke plaatjes,

Allemaal live te zien op enkele uren rijden, dus wat let je...

Deze zomer toch weer lekker in de bergen rijden (alleen welke dat weet ik nog niet).
 
Heren, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de witte balken van jullie foto's af te snijden, anders voelt iemand zich straks geroepen om het HP-Kantoor te bezetten... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan