Lane Splitter

Bartvl

MF'er
8 jul 2011
61
2
Leiden
Wieowie heeft er plannen om een Lane Splitter te bouwen?
De mijne is bijna klaar maar ben benieuwd of er in Nederland
gelijkgestemde zielen zijn die van dit soort motoren houden?
Lijkt me leuk om van gedachten te wisselen.
:)
 
ik moet dan denken aan die kleine, smalle hardtailtjes ala max schaaf bouwsels.

Zoals hier:

http://godspeed4506blog.com/
 
  • Leuk
Waarderingen: OSJ
Kijk , jij begrijpt het!
Max Schaaf is natuurlijk 1 van de jongens die skaten en Harleys
samen hebben gebracht.
Mijn rug is dusdanig verrot dat hardtail er helaas niet meer in zit.
Heb dus een ouwe softail als basis genomen en daar alles afgehaald wat niet nodig is, vanzelf kom je allerlei dingen tegen die erop maar meestal eraf moeten zoals tellers, knipperbollen , spiegels etc.

Hoe moet ik trouwens een fotootje bijplaatsen met een iPhone?
 
de hoeveelheid namen zijn eindeloos volgens mij.
Die van mij gaat ongeveer zo worden, als wat de TS bedoelt denk ik.

CopyofP1020018.jpg
 
Kijk , jij begrijpt het!
Max Schaaf is natuurlijk 1 van de jongens die skaten en Harleys
samen hebben gebracht.
Mijn rug is dusdanig verrot dat hardtail er helaas niet meer in zit.
Heb dus een ouwe softail als basis genomen en daar alles afgehaald wat niet nodig is, vanzelf kom je allerlei dingen tegen die erop maar meestal eraf moeten zoals tellers, knipperbollen , spiegels etc.

Hoe moet ik trouwens een fotootje bijplaatsen met een iPhone?


Wat gebruik je als blok ?
Geen idee hoe je foto's moet plaatsen met een Iphone, maar in de regel is:
1) foto ergens online uploaden zoals picasa, photobucket of de MF foto upload service.
2) foto linken in je post met de IMG codes.
 
Je mag het noemen hoe je het wilt natuurlijk, ik denk dat het begrip Lane Splitting eigenlijk uit Japan komt en dan vooral uit Tokio omdat daar het verkeer gigantisch is.
Om daar door heen te komen met je motor en dan zo snel mogelijk is het zaak om tussen de rijbanen door te scheuren ( tussen de lane)
Is dan natuurlijk zaak om een zo smal mogelijke motor te hebben om niets te raken tijdens het "lane splitting"
Daarom strippen en smalle bandjes enzo erop :}
full
 
Leuk ding man , maar waarom geen sportsterblok ?
Ik wilde het liefst een panhead maar kon voor € 3000,00 een early evo in een softailframe kopen , een echt barrel maar ideaal om mee te prutsen, het maakt eigenlijk helemaal niets uit wat je neemt als basis , ik ken zelfs iemand die een Jawa gebruikt heeft :P
full
 
sportster blok is me te duur, tis mijn eerste stap op 'sleutelen/verbouwen' dus eerst maar eens een budget fiets!
maar wie weet, de volgende.....
 
Ik benvan plan om een lane splitter te bouwen op basis van een triumph blokkie...alleen eerst de shadow verkopen voor een beetje budget :(
 
Laatst bewerkt:
Zou zeggen , de shadow aan de weg zetten en beginnen met de Triumph ! Na Harley ben ik gek op de looks en de eigenwijze techniek van dit merk.
Al ideeen verder =
 
hij staat al te koop ;) mja mensen moeten hem in het echt zien...
Heb al een heel ''plan'' op papier...laatst heb k al bedacht wat de kleur word:D
 
Heeft iemand meegemaakt dat hij niet verder mocht rijden van onze
vrienden in uniform vanwege het ontbreken van bepaalde zaken op z'n motor?
Hoe gaan ze hier mee om als ze dit constateren?
 
nee nog nooit meegemaakt dak nie verder mocht....en aan de andere kant....ga je nu je knippers weer monteren dan?????fuck em,tuurlijk niet!


wordt wel intressant fietsje denk ik.


keep up
 
Komen echt geen knippers enzo meer op!
Wilde eigenlijk ook geen voorrem meer hebben maar ik hou teveel van
lekker doorrijden en dan moet je ook wel kunnen stoppen !
Misschien ooit als ik aan de volgende toe ben?
 
Heeft iemand meegemaakt dat hij niet verder mocht rijden van onze
vrienden in uniform vanwege het ontbreken van bepaalde zaken op z'n motor?
Hoe gaan ze hier mee om als ze dit constateren?

nee nog niet..op me shadow zitten geen knipperlichten, speigels etc...geluid is veeeeeeels te hard...

Word alleen tegen me gezegt bij drank controles, mooi geluidje, ziet er mooi uit je bike
 
Ik rij ook al jaren op m'n dyna zonder knippers en spiegels zonder gezeik.
Wat er gaat gebeuren als ik met het andere gebakkie ga rijden zullen we wel zien!
 
hij staat al te koop ;) mja mensen moeten hem in het echt zien...
Heb al een heel ''plan'' op papier...laatst heb k al bedacht wat de kleur word:D
Gaat je voor dat geld ook denk ik niet lukken :N dat is het nadeel van verbouwen.
Je krijgt het er nooit meer voor terug.

7000,- is echt te veel. de duurste die er op speurders staat is 5500,- ook verbouwd (krijgt ie er ook niet voor :N ) en zie er zelfs één voor 2350,- staan.

Anderen zien die motoren ook staan en gaan niet voor die éne van 7000,-

Sorry man :/

Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop

Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop
 
wow...G-jo, je verkoopt voor 7000?

Dat is écht teveel. Zoals midnight zegt, verbouwde motoren leveren weinig op. Tenzij je je enige naam hebt verworven. Kijk eens rond, verbouwde motoren leveren nog minder op dan originele uit dezelfde km/leeftijds categorie.
Het nadeel ligt hem ook dat zoiets huiverigs maakt voor aankoop betreft onderhoud en onderdelen. Of het is net zoals ze willen. Als die nog origineel is, kan je zelf nog makkelijk dingen aanpassen. Je moet maar net een koper vinden die precies hetzelfde wil.
Succes in ieder geval !
 
Terug
Bovenaan Onderaan