lang leve de midlife crisis!

daydreamer

MF veteraan
16 mei 2004
2.276
0
Rotterdam
kreeg net n smsje van mn moeder dat mn pa (50) geslaagd is voor zn examen voertuigbeheersing 8-) :}

zat er best wel over in met dit weer en t was zn 2e keer.. --> hij had het er al over dat ie (ff?) zou stoppen als ie t niet haalde (tis n strebertje)

maar t is hem gelukt...!!

ellende is wel dat ie nu ver op weg is om zn rijbewijs te halen en dan moet ik mijn grote liefde aan hem uit moet lenen... '( wel zo eerlijk natuurlijk, hij betaalt de verzekering :+ (All-risk, daar neem ik geen risico mee..)

iig, de dag dat ie zn rijbewijs haalt gaat een zware dag voor mij worden.. '(

maaruh de moraal van t verhaal.. zijn er meer mensen die in hun enthousiasme hun pa of moeder mee hebben gesleept? :]
 
Als ik motor zou rijden zou ik het huis uit getrapt worden. Ondingen en levensgevaarlijk zouden ze zijn. Bovendien veels te duur en te vervuilend.

Ik was dus het huis uit toen ik net 18 was.

Mijn vader was zo bezorgt dat hij persé samen met mij wilde lessen om me in de gaten te houden.

Hij rijdt nu meer kilometers per jaar dan ik.
 
Als ik motor zou rijden zou ik het huis uit getrapt worden. Ondingen en levensgevaarlijk zouden ze zijn. Bovendien veels te duur en te vervuilend.

Ik was dus het huis uit toen ik net 18 was.

Mijn vader was zo bezorgt dat hij persé samen met mij wilde lessen om me in de gaten te houden.

Hij rijdt nu meer kilometers per jaar dan ik.

zo zijn ze gelukkig bij mij niet... mn moeder is er niet zo kapot van maar weet dat ik verslaafd ben :P en nu wil ze van t voorjaar een keer achterop.. :+

en mn pa heeft t jaren lopen roepen dat ie t ooit nog wilde halen, maar bleef er tegen aan hikken.. toen ik mn lessen ging afspreken heb ik na afloop ff de telefoon ff aan hem doorgegeven voor "informatie" :+

daarna is ie ook maar gaan lessen })
 
mijn ouders hadden hun motorrijbewijs al.. ik heb t dus echt van hen :P *D

me pa rijd alleen bijna nooit/nooit, hij heb ook geen eigen motor, me ma rijd net als ik elke dag. woon werk vervoer :}
 
Eehhh, ik ben dus zo'n pa met midlife crisis.....
(alhoewel ik nog 7 jaar heb voordat ik 'em kwijt ben aan de oudste).
 
Als ik motor zou rijden zou ik het huis uit getrapt worden. Ondingen en levensgevaarlijk zouden ze zijn. Bovendien veels te duur en te vervuilend.

Ik was dus het huis uit toen ik net 18 was.

Mijn vader was zo bezorgt dat hij persé samen met mij wilde lessen om me in de gaten te houden.

Hij rijdt nu meer kilometers per jaar dan ik.

Je woont inmiddels weer thuis :? :+
 
Ik weet nog toen ik een heel klein kereltje was (geloof 4 jaar) mocht ik een keer bij mijn vader op de tank en mijn zus achterop en zo zette hij ons op school af (de hoek om)
En het mooiste is dat als ik mijn rijbewijs zometeen heb ik op dezelfde motor kan rijden :9
 
M'n vader is ongeveer 2 jaar geleden,na 23 jaar weer begonnen! :}

Nadat ik m'n rijbewijs had gehaald en een motor had gekocht heeft het virus
weer de kop opgestoken! })

Nu rijd ie ongeveer weer 8000 km per jaar! Laatst heeft ie een keer een ritje gemaakt op de mijne en nu had ie het al voorzichtig over een racer! :P


ondervond helaas nogal wat tegenstand van moeders! damn! :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan