fighterfeytel
MF veteraan
ja onbegrijpelijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nice, alleen jammer dat het "SUZUKI" horizontaal op de tank staat. Staat veel mooier als je het met de vouw in de tank mee laat lopen, maar goed, is persoonlijk natuurlijk. Gaaf ding!
Ziet er strak uit!Mooi kleurtje ook.
(Jammer dat suzuki recht staat......... ....alles went)
Had ook niet veel tijd, achteraf beetje dom.
vond deze dan weer wel leuk bij je topic titel.
ziet er goed uit ,oogt lekker agressief .
kleur is ook mooi gelukt en aan de letters op de tank zou ik me niet storen als ik jou was
(en nee ik ben jou niet anders had ik zo een suzuki )
Zo'w
Al weer lekker wat gereden.
Wel valt me op dat mn verbruik mogleijk wat hoger is dan "normaal".
1 op12,3...... nu weet ik niet welke smilie ik hier aan moet hangen.
Weet dat dit gekoppeld is aan je rechterhand..... maar die beroer ik niet continu in de hogere regionen van mn rpm's.
Volgens de vorige eigenaar zit er iets van een dyno setje (voor de carbs) in.
Hij melde iets van stage... maar da's zo lang geleden dat ik het niet meer weet.
Verders gewone luchtfilter.
Open utilaat.
En tja alle kappen er af
Vraag me af wat een "normaal" gebruik is van een 750?
Ik had op m'n 750 een verbruik van +- 1 op 12,5 voor ik een dynojet en K&N filter heb gestoken.
Nu zit ik op 1 op 17. De motor moet wel nog eens de Dyno op om te zien of alles goed staat maar het voelt in ieder geval wel goed.
Als je een Dynojet kit hebt, raad ik je sowieso aan om een K&N filter te steken. Die hoort er namelijk wel bij.
Gz
Ik heb een K&N vervangfilter, dus in samenwerking met de gewone airbox.ok top dank!
Heb je dan een K&N filter in de origineele box of bedoel je filters direct (los) op de carbs?
En enig idee wat een afstelsessie ong. kost op een bank?