Lang-lopend(slopend) project

Nieuwe ketting en bougies geplaatst van het weekend.

Merk het verschil behoorlijk....

Nu twijfelde ik aan de uitlijning vh achterwiel, ik had hem op de lijntjes op de achterbrug recht gezet.

Dus ff een waterpas met laser gepakt:
full
 
en de conclusie:
full


ik sta er een beetje van te kijken dat hij zover uit het midden staat.
Ben rechts begonnen om het wiel recht in lijn met het achterwiel te zetten, dus de 2,5mm gemeten
dan aan de andere kant kijken of ik dan voor en achter dezelfde afstand meet dan weet ik dat hij recht staat. de 15 en 16 mm gemeten is nagenoeg gelijk....

klopt dit?


moet nog nameten de offset van de laser tov de band en de offset van de hoeklijn, want ff snel nagerekent kom ik niet aan een bandenmaat van 180 en 120 :?
 
sneak preview.......
Spul is eindelijk gespoten.
Hopelijk van het weekend ff tijd. moet ook het koekblik nog maken grrrrr.
full
 
Spatbord moet nog afgemaakt worden......
Verders is het resultaat tot nu toe wel aardig.

full


De kleine heeft er ook de hele tijd omheen gelopen en vindt hem ook wel aardig :+
 
Nice, alleen jammer dat het "SUZUKI" horizontaal op de tank staat. Staat veel mooier als je het met de vouw in de tank mee laat lopen, maar goed, is persoonlijk natuurlijk. Gaaf ding!
 
idd nu je het zegt.
had tegen de spuiter gezegd plak suzuki er maar weer op...... had er niet over nagedacht.
Had ook niet veel tijd, achteraf beetje dom.

Nog ff zitten zoeken heb idd 2 tanks 1 ervan is suzuki scheef en de ander recht.

vond het (tot nu toe) niet storend bedankt :( :+




Nice, alleen jammer dat het "SUZUKI" horizontaal op de tank staat. Staat veel mooier als je het met de vouw in de tank mee laat lopen, maar goed, is persoonlijk natuurlijk. Gaaf ding!
 
Ziet er strak uit!Mooi kleurtje ook. *O*

(Jammer dat suzuki recht staat......... ;) ....alles went)
 
compliments from the master :} :}

Tja net nog ff staan kijken....... ben al gewend.
En budget is op dus aanpassen wordt het niet, en kan het ook nog onder garantie laten vallen....... eigenschuld.

kzal het onthouden voor volgend project....(ooooooit)

Kleurtje vindt ik idd erg goed gelukt zeker in de zon.
Had proefstukje gezien savonds maar overdag buiten is heel ander gezicht!

Zo eens kijken of ik geschikte lijm heb voor gaas. Dan lekker knippen en plakken.

En ooit de uitlaat eens aanpakken. Maar eerst daarvoor materiaal bijmekaar sprokkelen.
kijken of dat budgetneutraal lukt.

Ziet er strak uit!Mooi kleurtje ook. *O*

(Jammer dat suzuki recht staat......... ;) ....alles went)
 
Had ook niet veel tijd, achteraf beetje dom.

_O- vond deze dan weer wel leuk bij je topic titel.
ziet er goed uit ,oogt lekker agressief .
kleur is ook mooi gelukt en aan de letters op de tank zou ik me niet storen als ik jou was
(en nee ik ben jou niet anders had ik zo een suzuki :P )
 
_O- _O-
tja net 2e koter.....
spuiter had ineens tijd dus ik haasten om hem weer uit elkaar te halen.
stikkers zoeken lagen al een jaar te wachten.......
Auto had een gebroken krukaspoelie en de auto van de vrouw een kapotte brandstofpomp... leuk om je hele wagenpark bij mekaar te slepen en vervang auto regelen dus tja, achteraf iet wat kort tijd.

Net nog staan kijken maar ik kan er wel aan wennen hoor.


_O- vond deze dan weer wel leuk bij je topic titel.
ziet er goed uit ,oogt lekker agressief .
kleur is ook mooi gelukt en aan de letters op de tank zou ik me niet storen als ik jou was
(en nee ik ben jou niet anders had ik zo een suzuki :P )
 
en close up:
full


nu nog ff de binnenkant netjes afwerken en zwart spuiten.
Dan kan die er weer op, nu nog ff beter weer worden!
 
En net samen met mn kameraad er op gezet:

hij wil graag helpen haalt je hele gereedschapvoorraad te voorschijn..... })
 
Laatst bewerkt:
Zo'w

Al weer lekker wat gereden.
Wel valt me op dat mn verbruik mogleijk wat hoger is dan "normaal".

1 op12,3...... nu weet ik niet welke smilie ik hier aan moet hangen.
Weet dat dit gekoppeld is aan je rechterhand..... maar die beroer ik niet continu in de hogere regionen van mn rpm's.

Volgens de vorige eigenaar zit er iets van een dyno setje (voor de carbs) in.
Hij melde iets van stage... maar da's zo lang geleden dat ik het niet meer weet.
Verders gewone luchtfilter.
Open utilaat.
En tja alle kappen er af :+

Vraag me af wat een "normaal" gebruik is van een 750?
 
Zo'w

Al weer lekker wat gereden.
Wel valt me op dat mn verbruik mogleijk wat hoger is dan "normaal".

1 op12,3...... nu weet ik niet welke smilie ik hier aan moet hangen.
Weet dat dit gekoppeld is aan je rechterhand..... maar die beroer ik niet continu in de hogere regionen van mn rpm's.

Volgens de vorige eigenaar zit er iets van een dyno setje (voor de carbs) in.
Hij melde iets van stage... maar da's zo lang geleden dat ik het niet meer weet.
Verders gewone luchtfilter.
Open utilaat.
En tja alle kappen er af :+

Vraag me af wat een "normaal" gebruik is van een 750?

Ik had op m'n 750 een verbruik van +- 1 op 12,5 voor ik een dynojet en K&N filter heb gestoken.
Nu zit ik op 1 op 17. De motor moet wel nog eens de Dyno op om te zien of alles goed staat maar het voelt in ieder geval wel goed.

Als je een Dynojet kit hebt, raad ik je sowieso aan om een K&N filter te steken. Die hoort er namelijk wel bij.

Gz
 
ok top dank!

Heb je dan een K&N filter in de origineele box of bedoel je filters direct (los) op de carbs?

En enig idee wat een afstelsessie ong. kost op een bank?


Ik had op m'n 750 een verbruik van +- 1 op 12,5 voor ik een dynojet en K&N filter heb gestoken.
Nu zit ik op 1 op 17. De motor moet wel nog eens de Dyno op om te zien of alles goed staat maar het voelt in ieder geval wel goed.

Als je een Dynojet kit hebt, raad ik je sowieso aan om een K&N filter te steken. Die hoort er namelijk wel bij.

Gz
 
Terug
Bovenaan Onderaan