Lang wachten oemmotorparts

R

romanv

Guest
Ik heb nu bijna 2 maanden geleden iets besteld, maar nog steeds niets ontvangen. Ze reageren ook niet op mijn mails. Iemand ervaring met oemmotorparts en heeft iemand hun nummer?
 
Motorcycle Parts of Aprilia, Piaggio, Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki | www.oemmotorparts.com
Gaat om hun neem ik aan?
heb er wel eens wat besteld en netjes afgeleverd levertijd weet ik zo even niet meer.
Had nog een mailtje van hun:
O.E.M. Tiel B.V.
Lutterveldweg 5a
4005 LD Tiel
The Netherlands
Tel: +31 (0)85-9020992
Fax: +31 (0)85-9020819
Web: Motorcycle Parts of Aprilia, Piaggio, Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki | www.oemmotorparts.com
Bank: NL38 RABO 0108 6137 63
Swift/Bic code : RABONL2U

alsjeblieft :)
 
bedankt, ga ze morgen maar eens bellen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze zitten in Tiel kan ook met de directe straalverbinding
 
Tsja, het zal er wel aan liggen waarvóór je OEM parts besteld hebt. Ik heb een Aprilia motorscooter en als je daarvoor onderdelen wil is dat een kwestie van geduld.

Neemt niet weg dat ze wel op je moeten reageren.
 
tijdje geleden eens onderdelen bestelt was 1 onderdeel wat heel lang duurde(was ook rond deze tijd ).
Ben toen netjes gebeld met hoe en wat.
Heb ze wat ze hadden laten op sturen en het slangetje bij de plaatselijk dealer gehaald.

En nee ze zijn niet goedkoper dan een plaatselijke dealer maar als ik vrij was zat de dealer al dicht :+
 
op het adres staat ook goparts geregistreerd..

het (31)085 nummer is wel een raar nummer?

je kan ook goparts bellen..

full
 
Een 085 nummer is waarschijnlijk een VOIP ( voice over IP) nummer, is niks vreemds aan. Heb het zelf aljaren, nooit meer telefoontjes van mensen die je hypotheken willen aansmeren onder etenstijd, geweldig ;-)
 
Ze hebben me 3 juli netjes een mailtje gestuurd dat ze 1 onderdeel nog niet in hun bezit hebben. Heb er dus wel weer vertrouwen in.
 
Ze hebben me 3 juli netjes een mailtje gestuurd dat ze 1 onderdeel nog niet in hun bezit hebben. Heb er dus wel weer vertrouwen in.
Zo iets dacht ik al :)

En als je het mij vraagt zitten ze in zo'n kantoren complex waar meerdere bedrijven zitten.
 
Volgens mij speelt in deze tijd de vakantie (bv. van toeleveranciers) ook een rol......
 
Regelmatig wat besteld destijds maar de communicatie is waardeloos. Als je iets besteld en je belt er niet 20x achteraan hoor je niks meer van ze. En na xmaanden ligt het opeens op je mat.
 
op het adres staat ook goparts geregistreerd..

het (31)085 nummer is wel een raar nummer?

je kan ook goparts bellen..

[afbeelding]

0031 of +31 of gewoon 31 is het landnummer van Nederland.

085 is een netnummer. Vroeger per stad. Nu ook voor andere telefoonlijnaanbieders. Kan dus een IP nr zijn of zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo iets dacht ik al :)

En als je het mij vraagt zitten ze in zo'n kantoren complex waar meerdere bedrijven zitten.
Ik heb het idee dat het bedrijf een doorschuiver is van bijv cmsnl.com.

Dus de lange levertijden van cmsnl + nog wat extra's.

Maar ik kan het ook mis hebben.

Wss is het: wat bij hen besteld wordt, wordt dan pas bij leverancier besteld.
 
goparts :') had een accu in voorraad besteld, duurde 1 en een half maand om te leveren omdat ze het hadden vergeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan