Lange dames & leather suits..

Sha84

Rookie
8 jan 2022
25
11
Met mijn 1.78m. Ben ik niet perse super lang maar blijkbaar al lang genoeg om niet in reguliere motorpakken voor dames te passen?

Ik wil graag een mooi pak maar in de winkel in Antwerpen werd mij eigenlijk direct verteld dat het nooit gaat passen. Dit had als resultaat dat ik vandaag een herenpak aan had. Zat op zich niet verkeerd.

Struint hier wellicht nog iemand rond die hetzelfde probleem heeft en mogelijk de oplossing heeft gevonden?
 

Bijlagen

  • 20220108_130725.jpg
    20220108_130725.jpg
    178,5 KB · Weergaven: 402
Ahh, er zit een lelijke typo in mijn header. (Suites ipv suits) :+ Hoe te veranderen?
 
Shoppen in NL? Echt een uitzonderlijke lengte heb je niet voor een Nederlandse..
 
Shoppen in NL? Echt een uitzonderlijke lengte heb je niet voor een Nederlandse..
Bovengemiddeld, maar inderdaad niet bijster lang. Wel in verhouding erg lange benen.

Ik ben bij MKC in Antwerpen geweest, ze zitten ook in NL. Ik ga er vanuit dat de kennis gelijkwaardig is?
 
bijzonder 🤨

Ik zou als ik jou was meerdere shops proberen, en verschillende merken.
Ik kan me niet voorstellen dat die hele 7 cm (die ik korter ben) een wereld van onmogelijkheid zou veroorzaken.
 
bijzonder 🤨

Ik zou als ik jou was meerdere shops proberen, en verschillende merken.
Ik kan me niet voorstellen dat die hele 7 cm (die ik korter ben) een wereld van onmogelijkheid zou veroorzaken.
Ja, dat ga ik zeker nog doen. Maar i.p.v. tig winkels afstruinen, dacht ik: Misschien heeft iemand hier een goede tip.
 
RAD in Willebroek heeft ook veel keuze, misschien eens goochelen?
BMW heeft specifieke motorkleding voor grotere dames, betaalbaar bij Kohl in Aken…
Passen is altijd een must uiteraard! 😉
 
RAD in Willebroek heeft ook veel keuze, misschien eens goochelen?
BMW heeft specifieke motorkleding voor grotere dames, betaalbaar bij Kohl in Aken…
Passen is altijd een must uiteraard! 😉
Thanks. Ik ga eens googlen!
 
Als je in Antwerpen gaat shoppen neem ik aan dat je in het zuiden woont. Dan zou je ook eens bij MJK leathers kunnen informeren. Die zitten in Oudenbosch. Maken pakken op maat, maar passen ook standaard pakken aan. Niet alleen leer maar ook all weather.
 
En de andere Duitse grote motorkledingtoko's Dat je op maat kan zoeken? Kan dat niet bij de NL-websites?
 
Termaat in Nijmegen. Daar werd ik ook naar toe verwezen toen ik in het begin perse een leren pak wou.
Daar schijnen ze de meeste keuze te hebben vwb dames kleding.
:^ Goede voorlichting ook. ( linklje )
Ook met passen op een motor zitten en kijken hoe het zit en valt.

Uitstekende shop, even bellen en je vraag voorleggen voor je er heen gaat.

Leuke kortingen nu ook
 
En de andere Duitse grote motorkledingtoko's Dat je op maat kan zoeken? Kan dat niet bij de NL-websites?g

Als je in Antwerpen gaat shoppen neem ik aan dat je in het zuiden woont. Dan zou je ook eens bij MJK leathers kunnen informeren. Die zitten in Oudenbosch. Maken pakken op maat, maar passen ook standaard pakken aan. Niet alleen leer maar ook all weather.
Yes, zuid/west, inderdaad. Thanks! Sounds good.
 
Ik ben weliswaar geen dame, maar wel een schamele 1.80 meter lang, en de “confectie” motorpakken passen mij doorgaans ook slecht. De beste oplossing is -zoals al werd geoppert - het op maat laten maken van een pak, kun je nog zelf de kleurtjes kiezen ook. Damen Leathers is een optie, of MJK, beide kun je even googelen. Qua kosten verschilt het (in NL althans) niet reusachtig veel t.o.v. een kwaliteitsmerk confectiegebeuren.
 
Ik ben weliswaar geen dame, maar wel een schamele 1.80 meter lang, en de “confectie” motorpakken passen mij doorgaans ook slecht. De beste oplossing is -zoals al werd geoppert - het op maat laten maken van een pak, kun je nog zelf de kleurtjes kiezen ook. Damen Leathers is een optie, of MJK, beide kun je even googelen. Qua kosten verschilt het (in NL althans) niet reusachtig veel t.o.v. een kwaliteitsmerk confectiegebeuren.
Top. Ik heb Damen zojuist gemaild. Lijkt mij dat een damespak toch beter zal zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan