Lange mensen op RF600R??

Fastide

Rookie
15 jun 2004
1
0
Spijkenisse
Hallo,
Ik heb vorig jaar m'n rijbewijs gehaald en ik zit er nu aan te denken om een Suzuki rf600r te kopen.
Maar aangezien ik 1,95 ben vraag ik me af of er een lang iemand is die ervaring heeft met een rf600??

Ik vroeg me dat ook af omdat ik bij mn vorige motor last had bij lange ritten. Ik ben 1.89 met redelijk lange benen en ik zit nu tevreden op de RF. Maar het kan ruimer denk ik. Proefrijden en je afvragen waarvoor je de motor gebruikt zijn de enige nuttige tips eigenlijk.

nou je hebt in ieder geval een goede smaak kwa motoren,kan je verder weinig tips geven ,ben zelf niet zo groot,een rf is wel een flinke motor,dus het moet wel lukken om er lekker op te zitten,ga gewoon een keer proefrijden op een rf,zal je denk ik niet tegenvallen !! en een foto he plaatsen he als je hem hebt ,heb je hier al gekeken wie rijdt er RF 400/600/900R???

Ik ben 1 m 95 en heb een rf gehad.
Leuke fiets, met zeker in het begin meer dan genoeg vermogen.
Opzich ging het bij mij prima, alleen de echt wat langere ritten kreeg ik wel eens last van min knieen.
Ik zou ff vragen of je ee necht goeie (en dus lange) proefrit mag maken. Het zou zonder zijn als je je dr aan gaat irriteren :)
full

Terug
Bovenaan Onderaan