Lange motor jeans voor vrouwen

geofdijk

MF'er
14 sep 2010
63
2
rotterdam
Beste mede forum genoten,

Heeft er iemand nog een paar tips voor een lange motor jeans voor dames ?
Mijn vriendin heeft ondertussen al aardig wat broeken gepast van o.a johndoe etc maar ze zijn allemaal te kort.
Zijn er überhaupt vrouwen broeken met lengte maat 36 te koop ?
 
Geen ervaring mee, maar hier las ik laatst iets over en ik dacht eraan:


Unisex, kan onder elke broek. Misschien een idee als je écht niks kan vinden.

Als iemand wiens vriendin ook geregeld moeite heeft met passende broeken vinden heb je mijn sympathieën. 😅
 
Ik heb deze jeans. Ik ben niet heel lang, maar wel te lange benen voor merken als Dainese en Held.

Sorry, dacht dat je het over maat 36 had, niet goed gelezen dat je lengtemaat bedoelde. Ik zou het niet weten.

Is het niet een idee om misschien iets hogere laarzen te nemen die dan over de broek gaan?
 
Ik heb een broek maat M (verder niets gespecificeerd) maar die vind ik in verhouding wel erg lang. Wat voor lengtemaat t is weet ik dus niet, maar hij is voor mij veel te lang 😂.
Zal t merk eens opzoeken
 
Ik heb een broek maat M (verder niets gespecificeerd) maar die vind ik in verhouding wel erg lang. Wat voor lengtemaat t is weet ik dus niet, maar hij is voor mij veel te lang 😂.
Zal t merk eens opzoeken

Op de motor zit je met gebogen benen en dan wil je eigenlijk nog je broek over je enkels hebben.

Dat is 1 van de punten die je moet bekijken wanneer je op zo’n pas-motor zit bij de kledingzaak ;)

Hier oogt mijn Kevlar jeans ook lang, maar als ik op de motor zit klopt het allemaal prima
54988924-FD43-4280-9E34-005B2A88D550.jpeg
 
Op de motor zit je met gebogen benen en dan wil je eigenlijk nog je broek over je enkels hebben.

Dat is 1 van de punten die je moet bekijken wanneer je op zo’n pas-motor zit bij de kledingzaak ;)

Hier oogt mijn Kevlar jeans ook lang, maar als ik op de motor zit klopt het allemaal prima
Bekijk bijlage 1415010
Klopt, maar als ik sta (zonder schoenen) sta ik op de broek en komt net aan Mn grote teen erbuiten 😂
 
Bedankt voor de reactie's !
De winkel in poeldijk gaan we zeker een keer bezoeken, hier had ik zelf niet opgekomen.:)
Het is uiteindelijk een motorlegging geworden.
Voor de toekomst wordt het even kijken naar een paar Race laarzen ipv tourlaarzen, dat compenseert weer iets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan