lange motorrijders

Ik denk dat je vwb dat rondje om de kerk misschien wel gelijk hebt. Aan de andere kant, ik heb ook wel ritten van ong. 600 km gemaakt zonder al te veel problemen (last van rug en knieën komt bij mij ook soms voor buiten het motorrijden om).
Wel goeie tips! Dank daarvoor.

Ja ik rij momenteel niet veel, dit jaar 6000km, maar ca. 80% daarvan was in en naar het buitenland. Lange ritten dus. Toen ik net motor reed had ik een 400 supersportje en kwam ik de provincie nauwelijks uit, nergens last van. Het is maar net wat je ermee doet.

Ik zie het ook als preventief iets, zelfs als je nu geen last hebt van knieën en rug kun je dat wel krijgen als je vaak lang opgevouwen zit.
 
Denk niet dat je heel veel aan comments hebt in dit topic.. is namelijk heel erg persoonlijk hoe je zit op een fiets..

Ga es langs bij wat motorzaken voor wat proefritjes en oordeel zelf zou ik zeggen :P
 
Nou ja, je hebt er vast wel wat aan. Je krijgt toch een beetje een idee wat de toch wat grotere motoren zijn en daar kun jeje dan wat meer op oriënteren.
 
1.97 hier... en als er 1 fiets is waar ik totaal niet lekker op zit is het de hayabusa...

Zelf een Aprilia SL1000 Falco, prima fietsje voor de lengte. Of... iig beter als veel andere... ;)

Mijn ervaring is dat van de nieuwere modellen de kawa's het fijnste zitten voor mijn postuur.
fc9ec20f5d2431d0c27da57e384f3db2


Zonder motorkleertjes... zit hem 9 van de 10 keer puur in de beenlengte of je lekker op een fiets kunt zitten. En laten die hier nu net erg uit de kluiten gewassen zijn -O-

Inderdaad gewoon proef gaan rijden, hatsjee :)
 
Ik ben 1.93 en rijd op een Aprilia Caponord (na verwijdering van de rubbers op de stepjes)...dat gaat prima! Supersports zijn idd te klein voor mij, maar de allroads en super/hypermotards zitten nog het best!

Ik rijd in de winter op een Honda NX250, met ander crossstuur en stuurverhogers zit dat ook best wel goed.

Heb alleen wel vaak het probleem met de voetbediening (schakel/achterrem) met m'n schoenmaat 49,5. Moet aardig improviseren en afstellen voordat het goed zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan