langslapers

Drei

Die hard MF'er
27 feb 2002
357
0
Wieringerwerf
Ik zit al sinds 5 uur vanochtend te wachten op mede Forummensen niemand is nog wakker en het is nu al 7 uur. Ja, 2 uren verder! Ben ik dan een uitzondering of hebben jullie zoveel slaap nodig?

:z :z :z :z :z
 
7 uurtjes anders trek ik het niet. Als ik om 6 uur wakker ben ben ik echter niet zo wanhopig dat ik meteen achter die kut computer kruip 8-) ;)
 
Ik slaap graag uit! En dat blijven mijn luiken dicht tot 9 uur. ;) De zon staat dan op de slaapkamer en daar wordt je wel wakker van. :Z:Z:Z
 
Ik zit al sinds 5 uur vanochtend te wachten op mede Forummensen niemand is nog wakker en het is nu al 7 uur. Ja, 2 uren verder! Ben ik dan een uitzondering of hebben jullie zoveel slaap nodig?

:z :z :z :z :z
Kdenk dat ik jou maar een BAN ga geven..
Sjeeeees, staat 's ochtends om 5 uur op om te kunnen posten op het forum... GET A LIFE :+


Uhm, tis dus echt niet het eerste wat ik doe op de vroege morgen..
Tis trouwens zoiezo veelste mooi weer om achter de PC te zitten.
 
ik was wel om 7 uur wakker, maar de computer staan bij mijn broer op de kamer en die slaapt altijd uit (zondags vaak tot 1 uur)

En ik heb nog meer te doen dan de hele dag wachten tot er iemand online komt
 
Aangezien is door de weeks niet eerder in bed lig dan 02.30 (en dikwijls later) en er weer om 07.00 uit moet betekend dit dat ik in het weekend knock-out als een levende dode door het leven ga 8-) .

Als het mij lukt dan slaap ik ruim 14 uur achter elkaar. Zeker als Hellraiser komt kompjoeteren, we spreken wel af dat we stoppen om 02.00, maar 05.30 is dan realistischer :)
 
Is er dan niemand die moet werken???

(heb mezelf even pauze gegund om te checken of er nog een paar wheelies getrokken gaan worden)
 
Aangezien is door de weeks niet eerder in bed lig dan 02.30 (en dikwijls later) en er weer om 07.00 uit moet betekend dit dat ik in het weekend knock-out als een levende dode door het leven ga 8-) .

Als het mij lukt dan slaap ik ruim 14 uur achter elkaar. Zeker als Hellraiser komt kompjoeteren, we spreken wel af dat we stoppen om 02.00, maar 05.30 is dan realistischer :)

ik hoop niet dat je met zoveel slaaptekort vaak boven landhorst moet vliegen })
 
Ik probeer elke nacht minstens 6 uur te pitten.
Tegenwoordig lukt't me zelfs om ietsje voreger te gaan maffen en er 7 tot 7.5 uurtjes van te maken.
Voel ik me op't eind van de week niet zo slaperig op die snelweg naar weg :/
 
Damn...ik heb er net 11 uur opzitten :z

Met minder dan 7 voel ik me echt de halve dag
zwaar verrot :(
 
Bij mij heb je eerder kans dat ik nog moet gaan slapen om 7 uur 's ochends i.p.v. dat ik net wekker ben.

Maar goed, vannacht om 3 uur gaan slapen en om 12:30 op, dus 9,5 uur. Lekker hoor :z . Maar minimaal 4 uur, en dat kan ik een tijdje volhouden, maar moet ik wel weer 'inhalen'.
 
ik heb nu helaas door ziekte een nacht van 15 a 18uur nodig,,,,,,, en daar ben ik echt niet blij mee, 6 uur slapen is normaal genoeg
 
Ik zit al sinds 5 uur vanochtend te wachten op mede Forummensen niemand is nog wakker en het is nu al 7 uur. Ja, 2 uren verder! Ben ik dan een uitzondering of hebben jullie zoveel slaap nodig?

:z :z :z :z :z

Ehm, aangezien ik om kwart over drie ongeveer het bed in ben gegaan, lag ik om vijf uur pas één uur en drie kwartier te slapen. (zat vanacht om 3 uur met één andere geregistreerde gebruiker op het MF)
 
Ik kan niet meer lang slapen :(
Elke dag 6 uur slapen ofzo, maar wordt altijd vroeg wakker omdat ik tegenwoordig altijd vroeg begin op m'n stageplek. Is vaak werken van 7.30 tot 17u of later. Weinig vrije tijd en altijd laat naar bed, dus weinig slaap en dan nog eens te vroeg wakker worden ook, zelfs voor de wekker af gaat |(

Vannacht wel lekker geslapen.. iets van 8 uurtjes, maar werd al wel om 3.30u wakker.. gelukkig kon ik toen lekker doormaffen tot half 9 ofzo.

Tijd voor de zomervakantie, dan kan ik weer proberen om lang uit te slapen tot een uur of 10.
 
Geniet er nog maar van. Per oktober is goede nachtrust einde verhaal ;)

Dat kan best meevallen hoor, anders ipv "het muziekdoosje" een cd'tje opzetten met motorgeluiden.

onze kids waren na de laatste voeding , goede slapers.( soms was zelfs uitslapen mogelijk )
 
Terug
Bovenaan Onderaan