Lanzi/Jurgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
He ja, fijn, weer een Jurgen afzeik-topic. Hoeveel hebben we er nu al, een stuk of 4 a 5? Echt verbazingwekkend hoe de haat jegens VDG er zo dwangmatig inzit dat men steeds maar weer met alle geweld met drogredenen proberen aan te tonen wat voor een fixnix Jurgen wel niet zo zijn.

Ik vind het echt onvoorstelbaar hoe graag sommigen Nederlands beste wegracecoureur van het moment (of voor mijn part de op één na beste, achter Barry, dan zijn we ook gelijk van dat gezeur af) liefst zo snel mogelijk zien vertrekken, terwijl ik me afvraag welke doel dat zou dienen (dat vertrek bedoel ik).
*O* *O* *O* *O* *O* *O* :Y :Y 8-)
 
He ja, fijn, weer een Jurgen afzeik-topic. Hoeveel hebben we er nu al, een stuk of 4 a 5? Echt verbazingwekkend hoe de haat jegens VDG er zo dwangmatig inzit dat men steeds maar weer met alle geweld met drogredenen proberen aan te tonen wat voor een fixnix Jurgen wel niet zo zijn.

Ik vind het echt onvoorstelbaar hoe graag sommigen Nederlands beste wegracecoureur van het moment (of voor mijn part de op één na beste, achter Barry, dan zijn we ook gelijk van dat gezeur af) liefst zo snel mogelijk zien vertrekken, terwijl ik me afvraag welke doel dat zou dienen (dat vertrek bedoel ik).


we zijn et niet vaak eens, maar bij deze,

* staande ovatie voor ocampa * :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
He ja, fijn, weer een Jurgen afzeik-topic. Hoeveel hebben we er nu al, een stuk of 4 a 5? Echt verbazingwekkend hoe de haat jegens VDG er zo dwangmatig inzit dat men steeds maar weer met alle geweld met drogredenen proberen aan te tonen wat voor een fixnix Jurgen wel niet zo zijn.

Ik vind het echt onvoorstelbaar hoe graag sommigen Nederlands beste wegracecoureur van het moment (of voor mijn part de op één na beste, achter Barry, dan zijn we ook gelijk van dat gezeur af) liefst zo snel mogelijk zien vertrekken, terwijl ik me afvraag welke doel dat zou dienen (dat vertrek bedoel ik).

het is niet zozeer dat ie moet verdwijnen. heb altijd met veel plezier gekeken hoe hij de Muz de petronas de honda V2 en V4 tot het uiterste dreef. ooit komt de conclusie dat het spelletje uit is. dan houd hij een plek bezet (als ie een contract krijgt) die beter door iemand anders ingevuld kan worden.

en wat voor drogredenen dan? noem eens een wapenfeit van Jurgen? en vergeet niet dat prestaties uit het verleden geen garantie zijn voor de toekomst
 
...

en wat voor drogredenen dan? noem eens een wapenfeit van Jurgen? en vergeet niet dat prestaties uit het verleden geen garantie zijn voor de toekomst

als dat zo is wat loop je dan te zwammen over Assen. prestaties uit het verleden zijn immers geen garantie voor de toekomst. |(

In dat geval kunnen ze Neil Mckenzie ook wel weer in het zadel zetten, of Steve Parisch, want ja... prestaties uit het verleden..... :X :X :X :X

:N :N :N :N :N :N
 
als dat zo is wat loop je dan te zwammen over Assen. prestaties uit het verleden zijn immers geen garantie voor de toekomst. |(

In dat geval kunnen ze Neil Mckenzie ook wel weer in het zadel zetten, of Steve Parisch, want ja... prestaties uit het verleden..... :X :X :X :X

:N :N :N :N :N :N

de goede man heet Parrish maar dat terzijde. Je word altijd afgerekend op je laatste race. of voor de mensen die engels begrijpen, You are as good as you're last race.
 
de goede man heet Parrish maar dat terzijde. Je word altijd afgerekend op je laatste race. of voor de mensen die engels begrijpen, You are as good as you're last race.

wat een bullshit... Barros rijdt ook nog steeds in de koningsklasse en daar hoor je hier niemand over. Om over een aantal anderen nog maar te zwijgen.
Denk je dat heel Engeland zo loopt te zwetsen over Shane Byrne als jij en je medestanders over Jurgen????

Get a Life!!!!! |(
 
heb altijd met veel plezier gekeken hoe hij de Muz de petronas de honda V2 en V4 tot het uiterste dreef

Petronas? Heb ik iets gemist? Bij mijn weten heeft Jurgen (godzijdank trouwens) nooit met de Petronas gereden.

dan houd hij een plek bezet (als ie een contract krijgt) die beter door iemand anders ingevuld kan worden.

Dus jij ziet liever Italiaan of Spanjaard nummer zoveel in de koers dan een Nederlander? Dat mag jij natuurlijk vinden, dat is je goed recht, maar ik zie liever wat Nederlanders in de koers. En laat ik het zo zeggen: ik had niet de indruk dat ze bij Belgarda of Selmat als ze Jurgen niet hadden gehad persee een andere Nederlander in dienst hadden willen hebben.

noem eens een wapenfeit van Jurgen? en vergeet niet dat prestaties uit het verleden geen garantie zijn voor de toekomst

Eerst zeg je "noem eens een wapenfeit" omdat je blijkbaar vindt dat die er niet zijn, en vervolgens zeg je dat die wapenfeiten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst. Maar hoe zou iets wat er volgens jou niet is, überhaupt een garantie kunnen zijn voor de toekomst? _O-


:W
 
Petronas? Heb ik iets gemist? Bij mijn weten heeft Jurgen (godzijdank trouwens) nooit met de Petronas gereden.


klopt ik bedoelde niet de petronas, maar de modenas, hij is trouwens wel serieus in gesprek geweest met Petronas. in dat geval zie ik liever twee australiers ploeteren dan Jurgen.

feit is gewoon dat hij het tempo van mannen die minder talent hebben dan hij niet bij kon benen. voor mij een teken dat het tijd is om conclusies te trekken. co commentator is misschien een goede baan voor onze grote vriend
 
wat een bullshit... Barros rijdt ook nog steeds in de koningsklasse en daar hoor je hier niemand over. Om over een aantal anderen nog maar te zwijgen.
Denk je dat heel Engeland zo loopt te zwetsen over Shane Byrne als jij en je medestanders over Jurgen????

Get a Life!!!!! |(

Hoeveelste werd Barros ook alweer bij de Gp van Portugal?

Byrne heeft al een aansprekende titel op zak. welke heeft JvdG?
 
feit is gewoon dat hij het tempo van mannen die minder talent hebben dan hij niet bij kon benen. voor mij een teken dat het tijd is om conclusies te trekken. co commentator is misschien een goede baan voor onze grote vriend

Jouw grote vriend is blijkbaar Ruben Xaus, getuige jouw avatar. Zowel fan (waar ik mezelf toe reken) als vijand zijn het erover eens dat hij dit seizoen niet echt sterk naar voren komt en jouw redenatie volgend zul je dus met me eens moeten zijn dat ie volgend jaar te vinden moet zijn achter de microfoon van de Catalaanse televisie.

Je word altijd afgerekend op je laatste race. of voor de mensen die engels begrijpen, You are as good as you're last race.

Jeetje, dan is Xaus dus wel echt een waardeloos coureur!


Hoeveelste werd Barros ook alweer bij de Gp van Portugal?

Byrne heeft al een aansprekende titel op zak. welke heeft JvdG?

Ook hier jouw redenatie weer volgend: wat voor aansprekende titel heeft Alex Barros op zak?


en nu dat opgelost is kan je inhoudelijk verder gaan

Dan verwijs ik graag nog even naar DEZE post. Ik nodig je uit om daar even inhoudelijk op in te gaan. Ik ga nu pitten in ieder geval. Welterusten en succes met je kruistocht.
 
Jouw grote vriend is blijkbaar Ruben Xaus, getuige jouw avatar. Zowel fan (waar ik mezelf toe reken) als vijand zijn het erover eens dat hij dit seizoen niet echt sterk naar voren komt en jouw redenatie volgend zul je dus met me eens moeten zijn dat ie volgend jaar te vinden moet zijn achter de microfoon van de Catalaanse televisie.Jeetje, dan is Xaus dus wel echt een waardeloos coureur!Ook hier jouw redenatie weer volgend: wat voor aansprekende titel heeft Alex Barros op zak?Dan verwijs ik graag nog even naar DEZE post. Ik nodig je uit om daar even inhoudelijk op in te gaan. Ik ga nu pitten in ieder geval. Welterusten en succes met je kruistocht.

Daar heb je gelijk in, Xaus heeft echter Puntenfinishes (zelfs overwinningen
;) ) achter zijn naam in het WK Superbike. en vorig jaar een podium op de "ouwe ducati" neemt inderdaad niet weg dat hij onder verwachting presteert. Alex Barros heeft onder andere wat Gp overwinningen op zak. vergeet niet dat hij ook niks cadeau heeft gehad.

Want laten we eerlijk zijn Jurgen was niet echt een hoogvlieger in de 250's toch heeft hij jaren in de top van de motorsport gebivakkeerd. Als je nu terugkijkt op de laatste jaren dan zie je dat Jurgen zich door een hoop uitspraken bij meerdere fabrikanten niet populair heeft gemaakt. Hij heeft kansen gehadmaar deze zelf verspeeld. hoe je het ook went of keert het blijft een hele goede coureur, en het beste wat Nederland heeft voortgebracht. Maar dit feit alleen is niet voldoende om een plek te verdienen. En als je eens hier en daar een race rijd dan rij je je in de kijker. als je geen vrienden kan worden met de 749 dan kan dit zo zijn.

Maar zeg nu eens eerlijk. als jij voor volgend jaar een rijder zocht. Wie zou je dan pakken, Jurgen die weggaat bij Selmat voor Honda rijd op een suzuki geen punten pakt. of Nanelli, die de wiele van de Duc afrijd en een podiumplek behaald. dat is het punt dat ik wil maken. Jurgen heeft hele mooie dingen laten zien maar het is de laatste jaren nooit meer geworden wat er van verwacht, of door hemzelf van werd voorspeld.

en ere wie ere toekomt. Wilco Zeelenberg heeft een Gp en een Wk Supersport wedstrijd kunnen winnen. Dit was in de tijd dat een relatief klein team uit Nederland nog mee kon draaien in de top vanhet wk. iets wat nu niet meer mogelijk is
 
...

Maar zeg nu eens eerlijk. als jij voor volgend jaar een rijder zocht. Wie zou je dan pakken, Jurgen die weggaat bij Selmat voor Honda rijd op een suzuki geen punten pakt. of Nanelli, die de wiele van de Duc afrijd en een podiumplek behaald. dat is het punt dat ik wil maken. Jurgen heeft hele mooie dingen laten zien maar het is de laatste jaren nooit meer geworden wat er van verwacht, of door hemzelf van werd voorspeld.

en ere wie ere toekomt. Wilco Zeelenberg heeft een Gp en een Wk Supersport wedstrijd kunnen winnen. Dit was in de tijd dat een relatief klein team uit Nederland nog mee kon draaien in de top vanhet wk. iets wat nu niet meer mogelijk is

Ik zou Jurgen kiezen, omdat die berekenent rijd. ERG constant is en hij heeft het in zich om een fiets te ontwikkelen. Hij weet wat ie wil. Kijk naar de Proton KR3. Jurgen komt erop en er worden gelijk dingen veranderd als motorconfiguratie ed. Vervolgens vertrekt ie naar de NSR van Kanemoto met Bridgestone rubber en behalen McWilliams en Aoki zeer goede resultaten op een Proton KR3 die Jurgen voor ze heeft ontwikkeld.

Wilco Zeelenberg heeft idd een WSS overwinning evenals een 250 overwinning, maar is de beste Wilco 3e geworden in het WSS???? Zeelenberg heeft er ook vaak naast gelegen en als team zou ik toch voor de constante resultaten gaan. Jurgen heeft laten zien dat ie een goed coureur is door in zijn debuutkampioenschap in het WSS als derde te eindigen. De Ten Kate's hadden beter rubber en waren de betere motoren. Het jaar erna doet Pirelli zijn intrede en worden de banden meer afgestemd op de Honda waardoor Jurgen dus weer achter het net vist. B|
Vervolgens behaalt ie IN DE REGEN een zesde plaats in zijn DEBUUTRACE in de MotoGP. Jij snapt gewoon niet dat het zoveel verschil maakt dat ie op geen van die fietsen heeft getest.

En dan kan je wel weer over die Selmat Ducati beginnen, maar als jij en je vriendin niet bij elkaar passen, dan ga je ook niet door tot het bittere eind :N

Jurgen heeft dat slim aangepakt, alleen is het ontzettend jammer dat ie op de Crescent Suzuki niet heeft kunnen tonen wat ie kan. Dus vind ik dat ie volgend jaar een kans moet krijgen op een Superbike, op een hoge positie kan eindigen in de eindstand en dan.. HOP.. naar de MotoGP *D ;)
 
Ik zou Jurgen kiezen, omdat die berekenent rijd. ERG constant is en hij heeft het in zich om een fiets te ontwikkelen. Hij weet wat ie wil. Kijk naar de Proton KR3. Jurgen komt erop en er worden gelijk dingen veranderd als motorconfiguratie ed. Vervolgens vertrekt ie naar de NSR van Kanemoto met Bridgestone rubber en behalen McWilliams en Aoki zeer goede resultaten op een Proton KR3 die Jurgen voor ze heeft ontwikkeld.

Wilco Zeelenberg heeft idd een WSS overwinning evenals een 250 overwinning, maar is de beste Wilco 3e geworden in het WSS???? Zeelenberg heeft er ook vaak naast gelegen en als team zou ik toch voor de constante resultaten gaan. Jurgen heeft laten zien dat ie een goed coureur is door in zijn debuutkampioenschap in het WSS als derde te eindigen. De Ten Kate's hadden beter rubber en waren de betere motoren. Het jaar erna doet Pirelli zijn intrede en worden de banden meer afgestemd op de Honda waardoor Jurgen dus weer achter het net vist. B|
Vervolgens behaalt ie IN DE REGEN een zesde plaats in zijn DEBUUTRACE in de MotoGP. Jij snapt gewoon niet dat het zoveel verschil maakt dat ie op geen van die fietsen heeft getest.

En dan kan je wel weer over die Selmat Ducati beginnen, maar als jij en je vriendin niet bij elkaar passen, dan ga je ook niet door tot het bittere eind :N

Jurgen heeft dat slim aangepakt, alleen is het ontzettend jammer dat ie op de Crescent Suzuki niet heeft kunnen tonen wat ie kan. Dus vind ik dat ie volgend jaar een kans moet krijgen op een Superbike, op een hoge positie kan eindigen in de eindstand en dan.. HOP.. naar de MotoGP *D ;)

Kijk das tenminste een fatsoenlijke reactie. Alleen moet ik je op 1 punt teleurstellen, Jurgen reed namelijk op de Belgarda Yamaha in 2003 en 2004 ook op Pirelli. Zeelenberg reed in een tijd dat ie met een achterstand van 0,9 seconden op de pole een keer op de 19e startplek belandde. Het niveau van het WK SS is inmiddels zo hoog dat er nog maar een handvol mensen, teams zijn die kunnen winnen. Het is zeker een een knappe prestatie die 6e plek. dat heb ik geen enkele keer ontkend. maar als hij dan met de ervaring de volgende keer niet verder komt dan de 14e plek in een startveld als het huidige motogp veld dan kan ik alleen zeggen dat hij idd constant rijd en weinig crasht maar ook de snelheid mist. ik zie op basis van zijn prestaties de afgelopen drie seizoenen geen reden waarom hij een goede stek in het WK Superbike moet krijgen. Neemt niet weg dat ik het hem wel gun. Alleen denk ik niet dat Jurgen het probleem is, meer zijn mentaliteit.

Hij had weinig goede woorden over voor het Belgarda team, Kanemoto, Bridgestone enz enz. Had ie destijds door gebeten had ie misschien wel de kans gekregen die Makoto Tamada destijds heeft gekregen.
 
He ja, fijn, weer een Jurgen afzeik-topic. Hoeveel hebben we er nu al, een stuk of 4 a 5? Echt verbazingwekkend hoe de haat jegens VDG er zo dwangmatig inzit dat men steeds maar weer met alle geweld met drogredenen proberen aan te tonen wat voor een fixnix Jurgen wel niet zo zijn.

Ik vind het echt onvoorstelbaar hoe graag sommigen Nederlands beste wegracecoureur van het moment (of voor mijn part de op één na beste, achter Barry, dan zijn we ook gelijk van dat gezeur af) liefst zo snel mogelijk zien vertrekken, terwijl ik me afvraag welke doel dat zou dienen (dat vertrek bedoel ik).


Al die topics komen niet voort uit 'haat' jegens vdG, maar uit het feit dat jij en Ice&Frost en nog een paar mensen zo heerlijk happen, en vervolgens doorslaan in je argumentatie. Sommige mensen houden van een beetje stoken, en jullie zijn wel héél erg bereidwillig om hen in die behoefte te bevredigen door telkens maar weer te HAPPEN! :N
 
Als ik eerlijk moet zijn dan heeft Jurgen gewoon teveel praatjes. Daarom zijn er mensen die hem niet mogen. Tuurlijk kun je het materiaal een keer de schuld geven, maar niet altijd......

Daarom heb ik ook veel respect voor de nederlandse jongens van het Suzuki team, die doen gewoon hun werk en rijden hun races (zonder veel poeha) en nog met goede resulaten ook (voor het budget wat ze hebben).

Kortom: Jurgen moet rijden en niet zeiken......
 
Kan het niet laten, toch m'n laatste reactie in dit topic , en dan kijk ik er nooit meer) B|
Nederland heeft ( voorlopig)maar 1 rijder die qua uitstraling, ervaring,trackrecord etc...in aanmerking komt voor het topniveau en dat is Mr vdg, in de wachtkamer zie ik alleen Bazza en Vos! ( wou dat we in Belgie dit hadden).
Lanzi is zeker een talent ( doe eens de moeite om ziin staat van dienst door te nemen)maar zo zijn er nog (bv,Fabrizio).
Toen Jurgen op de R6 aan de top meedeed , waar was Lanzi ( reed toen ook mee) :?
m.a.w., doe eens normaal, documenteer vooralleer zinloze kritiek te spuien!
Wees blij als er uberhaupt iemand aan het hoge niveau kan tippen!
Om te winnen ( op regelmatige basis) moet ALLES goed zitten, Machiene, team en piloot .... hou er mee op, is toch zinloos denk ik -O-
 
Kan het niet laten, toch m'n laatste reactie in dit topic , en dan kijk ik er nooit meer) B|
Nederland heeft ( voorlopig)maar 1 rijder die qua uitstraling, ervaring,trackrecord etc...in aanmerking komt voor het topniveau en dat is Mr vdg, in de wachtkamer zie ik alleen Bazza en Vos! ( wou dat we in Belgie dit hadden).
Lanzi is zeker een talent ( doe eens de moeite om ziin staat van dienst door te nemen)maar zo zijn er nog (bv,Fabrizio).
Toen Jurgen op de R6 aan de top meedeed , waar was Lanzi ( reed toen ook mee) :?
m.a.w., doe eens normaal, documenteer vooralleer zinloze kritiek te spuien!
Wees blij als er uberhaupt iemand aan het hoge niveau kan tippen!
Om te winnen ( op regelmatige basis) moet ALLES goed zitten, Machiene, team en piloot .... hou er mee op, is toch zinloos denk ik -O-
:^

Spyro slaat de spijker volledig op z'n kop. Dit zijn gewoon feiten. :}

Al het andere gedram zijn eigen kleingeestige vooroordeeltjes, afgunst en (voornamelijk) schrikbarend veel onkunde.
 
:^

Spyro slaat de spijker volledig op z'n kop. Dit zijn gewoon feiten. :}

Al het andere gedram zijn eigen kleingeestige vooroordeeltjes, afgunst en (voornamelijk) schrikbarend veel onkunde.

erg makkelijk om het onkunde te noemen. ik wacht nog steeds op harde feiten die de opwaartse trend van Jurgens carriere aantonen. Kevin Curtain is nu ook de enige die met de R6 enigzins mee kan komen met de Ten Kate Honda's. In de tijd van Jurgen konden Foret en Pitt dat ook.

Enne Lanzi reed in 2004 met de 749 bij de terugkeer van Ducati in het wk ss. Een Nederlander met een grote mond bestempelde zichzelf als titelkandidaat. we weten allemaal hoe het sprookje afliep. als ie nu zijn best had gedaan had ie nu A werk gehad en B betere kansen op een volledig seizoen. Want wie wil er immers een rijder die wedstrijdritme mist :?
 
Je bent aan het zwabberen. nu moet opeens de "stijgende lijn" in JvdG's carriere aangetoont worden? Hou toch op.
Jurgen is met z'n laatste jaren bezig, daar hoeft geen twijfel over te bestaan.

Feit is en blijft dat hij nog steeds de snelste coureur is die we hebben. Vos of Veneman hadden geen 6e plaats in China gescoord of een 14e in Le Mans (ze zouden niet eens voor het zitje in aanmerking komen) Begrijp me niet verkeerd, ik juich iedere NL coureur op hoog nivo toe maar JvdG is nog steeds de top. En als hij stopt zullen anderen zijn nivo eerst maar eens moeten zien te halen.

Had hij niet bij Selmat weg moeten gaan? Slappe beslissing? Wat een dom gelul! Jij en ik en de rest van dit forum hebben geen zak inzicht in wat zich daar heeft afgespeeld. Dat is alleen zijn beslissing. Jij presenteert het alsof hij zich opeens bedenkt van "oh, nou heb ik er geen zin meer in...ik doe het lekker niet meer...". Denk je dat werkelijk? |(

Hij heeft een grote bek? Praatjes? Wat wil je dan? Dat hij aan het begin van een seizoen zegt "och, ik knoei wel een beetje aan, ik zie het wel"? De man is een sportman en gaat altijd voor hoogst haalbare. Of heb je liever dat hij niet met de pers praat? Heb je goed geluisterd wat Max Biaggi, Gibernau, Hopper, KRJR en nog een paar tijdens de IRTA-tests zeiden?

Ik zie een heleboel posts waarvan ik werkelijk denk dat de schrijver gewoon niets wil snappen van de argumentaties die gegeven worden. Argumentaties die weldegelijk hout snijden, meer in ieder geval dan weer een ongefundeerd stukje "Jurgen-bashing".
Maar kennelijk wil jij gewoon lekker gelijk hebben. Dus als je daar gelukkig van wordt: je hebt heeeleeemaaal gelijk. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan