Laptimer functie op PDA icm GPS?

Redline Rider

MF veteraan
5 mei 2003
10.851
15
Ik vroeg mijzelf af er een software verkrijgbaar is waarmee ik dmv een PDA met GPS mijn rondetijden kan klokken :9

bijv.
Ik sla de locatie op van de start/finish, en iedere keer als ik langs dat coordinaat kom moet hij de rondetijd vast leggen.


Verder zoek ik nog een proggie die de maximale snelheid snelheid op een traject logt. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een HP iPAQ met StomStom navigatie, en daar zit een functie in dat je een bepaald traject kan 'opnemen' middels GPS, is dat wat?
 
Ik heb een HP iPAQ met StomStom navigatie, en daar zit een functie in dat je een bepaald traject kan 'opnemen' middels GPS, is dat wat?


Ik denk niet dat TOM dit snapt, na een sessie wil ik namelijk in een log file oid met al mijn rondetijden kunnen aflezen. En na het passeren van start finish de tijd van me laatste ronde.

Scheelt weer een paar honderd euro in de aanschaf van een MyChron :) hij hoeft niet op de honderste / tienden nauwkeurig te zijn aangezien het toch alleen voor vrijrijden gebruikt wordt.
 
of zoek je dit?
http://www.gpsshop.nl/product/18095

De Sport Tool R300 geeft standaard (GPS)-tijd, datum, rondetijden, en gemiddelde snelheid weer. De R300 beschikt daarnaast over uitgebreide functies zoals afgelegde afstand, huidige snelheid, doelsnelheidszone, kompaskoers, rondeafstand en -geheugen, verbrande calorieen en huidige hoogte.

kost 99 euro

Iemand al ervaring voor op circuit?
 
of zoek je dit?
http://www.gpsshop.nl/product/18095

De Sport Tool R300 geeft standaard (GPS)-tijd, datum, rondetijden, en gemiddelde snelheid weer. De R300 beschikt daarnaast over uitgebreide functies zoals afgelegde afstand, huidige snelheid, doelsnelheidszone, kompaskoers, rondeafstand en -geheugen, verbrande calorieen en huidige hoogte.

kost 99 euro

Iemand al ervaring voor op circuit?


Zoiets zou inderdaad ook een optie zijn!! Alleen als er zo;n stukje software is wat ik op me pda kan installeren....


Vraag me af hoe hij de verbrande calorieeen op een motor meet :+
 
volgens mij kan dat met GPS Tuner
www.gpstuner.com/index.htm

Ik heb het zelf nog niet op mn PDA gezet, dus ben er niet helemaal zeker van.

ziet er zo uit:

astraGTCsport19cdti_204digi_640.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan