Laptop (15 inch) meenemen

Laptop zit in een case logic sleeve in een rugzak. Als ik denk dat het gaat regenen, plastic albert heijn tasje om de sleeve heen.
 
En niet onbelangrijk, als de rugzak er uit is, kan mooi de helm in die topkoffer. Loop je daar tenminste niet mee te zeulen.

Precies.
gaat niets boven een Flinke TopCase.

(hele week met topcase + tanktas gereden, zonder zijkoffers heeeerlijk overal tussendoor.
 
Precies.
gaat niets boven een Flinke TopCase.

(hele week met topcase + tanktas gereden, zonder zijkoffers heeeerlijk overal tussendoor.)
:^ :^

Heb zelf altijd mijn standaard zooi (gereedschap, regenpak etc.) in een tanktas, en die dan weer in de (reusachtige) GIVI topkoffer. Dit zodat als ik extra ruimte nodig heb, ik gewoon de tanktas op de tank kan leggen, eventueel uitgeklapt, en dan heb ik die hele topkoffer vrij.

Zijkoffers moet ik niet aan denken, al was het maar in verband met parkeren, maar ook met al dat gepiel in de Amsterdamse stadsspits. Soms is het al millimeterwerk met het stuur aan de voorkant, dan wil ik niet ook nog eens met zo'n brede achterkant rekening hoeven te houden.
 
Ik ben gevallen met rugzak op mijn rug en had nergens last van.

Dus ja... wat zegt het nu allemaal?

Heb je pech breek je jouw rug ook zonder rugzak. Heb je mazzel breek je helemaal niets terwijl je met jouw teenslippers reed.
Ik deed op Sicilië boodschappen met rugzakje en teen-slippers en T-shirt.
Als het 40'C plus is ben je niet meer zo bang! :P
 
Ik rij regelmatig met rugtas, maak me er niet erg druk over. Heb wel een stevige rugprotector van dainese (wave D1 geloof ik) in m'n jas, dat dan weer wel. Dus die helpt me vast tegen die gevaarlijke rugtas op m'n rug als ik val ;)

Tanktas heb ik wel regelmatig op de motor (zo eentje van givi met quick lock) ook erg handig. Al met al kun je dan genoeg meenemen.

Plus dat ik een topkoffer er totaal niet uit vind zien, bah :P.

Wat wel écht ideaal is: die opslagruimte in de 'tank' bij de NC750. Als ik echt wat mee moet nemen voor een wat langere rit leen ik die motor van m'n vriendin :)
Jammer dat die niet net even 30pk meer heeft ofzo..
 
Rij deauville 700 dus ik ken die problemen niet, alles kan ik meenemen zeker met topkoffer,
En zonder topkoffer slank genoeg om files te rijden.( en toch laptop meenemen) zelfs paraplu, want je kunt dwars door motor iets langs doorsteken.
 
Hanzzzz bedoelt dat je een kleinere laptop mee neemt en dat je die aan een los groot beeldscherm koppelt. Dat grote scherm laat je staan.
Doe ik ook. Ik heb een 10" laptop. Ideaal.
Tja, bij veel werkgevers heb je nu eenmaal niet zo gek veel te kiezen ;)
 
Hanzzzz bedoelt dat je een kleinere laptop mee neemt en dat je die aan een los groot beeldscherm koppelt. Dat grote scherm laat je staan.

Zo werk ik op mijn werk en thuis ook. Alleen werk ik ook vaak bij klanten en dan is het erg fijn een wat groter scherm te hebben. Op mijn werk heb ik de keus voor een laptop en ben om deze reden bewust voor een groot model gegaan. Met meenemen op de motor is dat nog nooit een issue geweest.
 
Daarom heb ik een 13"; die past precies in mijn tanktas.

Er zijn ook laptoptassen die je op een topkoffer-rek kunt klikken
(maar da's dan wel een investering)
[http://static.rad.be/media/media212308875.jpg (afbeelding)]

Die Givi heb ik al bijna 10 jaar; geweldig, met een hoes tegen de regen (die je niet gauw nodig hebt, tas kan wel wat hebben). Veel ruimte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan