Laptop meenemen op motor

Voor een laptop en andere spullen gebruik ik de Bagster Spider. Je kan er aardig wat in kwijt en goed achterop de motor vast te zetten.

pres_Bagagerie-Sacoche-de-selle-Bagster-SPIDER-1.jpg


zo ziet dat eruit achterop de motor
mid_Bagster_Spider_2266_1.jpg


Eventueel zou je hem ook als rugzak kunnen gebruiken.
 
Dat ziet eruit als een goede oplossing voor het (mogelijke) magneten-probleem, sowieso praktischer dan een tanktas eigenlijk; hoe groot is de laptop die je erin vervoert?
Worden er standaard 4 of 6 bevestigingshaken meegeleverd?
 
Dat ziet eruit als een goede oplossing voor het (mogelijke) magneten-probleem, sowieso praktischer dan een tanktas eigenlijk; hoe groot is de laptop die je erin vervoert?
Worden er standaard 4 of 6 bevestigingshaken meegeleverd?

je spant een 'netje' rond je buddy daar klik je het zitje bovenop. De tas klik je met spanbanden eraan vast. Het is allemaal meegeleverd. Ik vind het uitstekend werken.

Kan elke soort laptop in ook de groote 'koelkast' formaten

Sacoche_Selle_Bagster_Spider_st3pz.jpg
 
Ah, krijg je dan een extra 'zitje' bovenop de buddy waarbovenop de tas dan komt?
Eens kijken of ik een shop kan vinden om eea even te bekijken...
 
De tas zet je op de buddy en maak je vast met haken aan het netje wat gespannen is onder je buddy, zie een van de eerdere foto's.

Bij Goedhart heb ik hem vandaan gehaald. Het kost wel wat, maar ik vind het handig in gebruik. Beter dan een tanktas.
 
Ik gebruikte gewoon een doodnormale laptoptas voor die van mijn werk. Niet in de regen dan... maar werkte ook prima.

Ben er uiteraard niet mee gevallen.

Mijn eigen laptop wordt nu enkel en alleen per Porsche vervoerd. Weet ik zeker dat ie heel blijft ;)
 
Ik gebruikte gewoon een doodnormale laptoptas voor die van mijn werk. Niet in de regen dan... maar werkte ook prima.

Ben er uiteraard niet mee gevallen.

Mijn eigen laptop wordt nu enkel en alleen per Porsche vervoerd. Weet ik zeker dat ie heel blijft ;)
dan is een goede rugtas (hardcase) of koffer toch echt goedkoper hoor, zeker in onderhoud :+
 
Rugzak van Nomad. Waterdicht en laptopvak

http://www.nomad-store.com/nl/assortiment/rugzakken-en-tassen/street-bags/tahan/

ideaal
 
Voor een laptop en andere spullen gebruik ik de Bagster Spider. Je kan er aardig wat in kwijt en goed achterop de motor vast te zetten.

[http://www.motoblouz.com/images/catalogue/pres/pres_Bagagerie-Sacoche-de-selle-Bagster-SPIDER-1.jpg (afbeelding)]

zo ziet dat eruit achterop de motor
[afbeelding]

Eventueel zou je hem ook als rugzak kunnen gebruiken.

Waar kun je deze kopen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan