Laptop + motor = Laptop-tas, maar welke?

Ey... Ik heb jou ook gemist. :W Hoe is't?

1) Dat het een extra risico vormt zal ik niet ontkennen. Maar ik vind dat een acceptabel extra risico. TS blijkbaar ook, anders vraagt ie er niet naar.
2) Ik héb de juiste motor. Ik kan er alles mee doen wat ik wil (waaronder woon-werk), heb er plezier mee en als ik een keer mijn laptop mee wil nemen, past ie in de rugtas (de laptop, niet de motor). :)

je kent ons goeoeoed...
 
Maar, om even ontopic te gaan, als ik mijn laptop mee moet nemen, gaat ie met reguliere laptoptas en al in mijn Booster motor rugtas.
 
Eigenlijk wil ik de enige blijven met deze tas, maar hij is te cool om niet te posten..

- Niet waterdicht (geloof me, ik heb het geprobeerd) maar hij komt een heel eind..
- Zit super comfy
- Duur
- speciaal ontworpen voor op de motor

Scare the hell out of security guards who think you're a base-jumper with this rucksack that looks like a parachute.(Ride magazine)

R25harn.jpg
 
Eigenlijk wil ik de enige blijven met deze tas, maar hij is te cool om niet te posten..

- Niet waterdicht (geloof me, ik heb het geprobeerd) maar hij komt een heel eind..
- Zit super comfy
- Duur
- speciaal ontworpen voor op de motor(Afbeelding)
"speciaal ontworpen voor de motor"...
...en toch bestemd voor een laptop?
...en niet waterdicht??

Nou ja, als het er maar cool uitziet en duur is :+
 
Ik heb thuis een rugtas die aardig geschikt is voor klapjappen. Maar oftie ook waterdicht is....

Wil em wel es meenemen hoor :Y
 
Eigenlijk wil ik de enige blijven met deze tas, maar hij is te cool om niet te posten..

- Niet waterdicht (geloof me, ik heb het geprobeerd) maar hij komt een heel eind..
- Zit super comfy
- Duur
- speciaal ontworpen voor op de motor(Afbeelding)
Die ziet er wel :9~ uit.
Wat is duur?
 
"speciaal ontworpen voor de motor"...
...en toch bestemd voor een laptop?
...en niet waterdicht??

Nou ja, als het er maar cool uitziet en duur is :+
Niet bestemd voor een laptop, maar als je woon/werk verkeer rijdt (of enduro waar deze dingen vandaan komen) dan is een rugzak gewoon handig.

Dit ding hangt helemaal vast op je lijf, heeft geen irritante flapjes die tegen je helm aan tikken en is heel lang wel waterdicht.. Als je hem 100% waterdicht wil maken is het zo vervelend als je onderweg even iets er uit moet hebben..

A rucksacks ability to keep the rain out is achieved through design - airflow, zip covers, water shedding seams and quality of materials. All these factors are carefully considered, and built into Kriega bags, but, whilst our fabric is 100% waterproof, passing it through a sewing machine inevitably punctures it with thousands of tiny holes. Consequently, during persistent rain, some water is eventually going to soak in through the seams .
 
Ik kreeg het in mijn rug van die laptop in de rugzak: iedere hobbel krijg je weer een tik mee van dat ding :( . G*d, wat was ik blij toen ik eindelijk een topkoffer voor dat ding had (al had dat ook wel wat te maken met de Fazer die eraan vast zat :) )

Voor de rest: de beste laptop rugzak is er één waarvan je niet ziet dat het een laptop rugzak is. Dan breng je Japie met de losse handjes niet op een idee. Ik heb er zoeen van Eastpak.
 
ik heb geen zin om alle reacties te lezen, maar wanneer je op zoek bent naar een goede laptop-rugtas denk dan eens aan samsonite.... te koop in de betere winkel!! die hebben veel modellen in allerlei maten... succes
 
kijk een naar de Bagster Citadine.


is een tanktas, die als rugzak gedragen kan worden en speciaal is ontworpen als laptoptas. (en dus ook de noodzakelijke demping heeft om de laptop heel te houden)


Ik heb hem nu een tijdje en het is voor mij de ideale woon-werk tas.
 
kijk een naar de Bagster Citadine.


is een tanktas, die als rugzak gedragen kan worden en speciaal is ontworpen als laptoptas. (en dus ook de noodzakelijke demping heeft om de laptop heel te houden)


Ik heb hem nu een tijdje en het is voor mij de ideale woon-werk tas.
ik heb zelf ook een tanktas van bagster.

en mijn laptop past er maar NET in!!!

nu heb ik alleen een nieuwe laptop op het oog en zo'n breedbeeld scherm past er dus NET NIET in B|

ik heb dus de bagster medea.........verder een erg mooie tas.
 
Ik moet ook regelmatig mijn laptop (een 12") meenemen op de motor, maar die gaat dus echt niet in de koffer of de tanktas. De schokken die die dan krijgt, zijn er niet echt bepaald goed voor... Ik heb de laptop één keer meegenomen in een weekendtas in de trein en toen mocht ik mijn harde schijf gedeeltelijk formatteren, omdat die beschadigd was.

Voor mij is dit de manier om mijn laptop mee te nemen, zowel op de motor als in de trein:

full


Omdat ik een kleine laptop heb, kan ik gelukkig volstaan met een Axio Mini. Maar er zijn verschillende uitvoeringen te krijgen. Kijk maar eens op Axio USA.

Ik ben heel tevreden met deze rugzak, de laptop is goed beschermd. Ook is de tas bijna waterdicht, omdat de schaal van plastic is. Ze zijn alleen ook niet echt goedkoop. Maar ja, liever wat meer geld uitgeven aan een goede tas dan met een kapotte laptop zitten.
 
Ik moet ook regelmatig mijn laptop (een 12") meenemen op de motor, maar die gaat dus echt niet in de koffer of de tanktas. De schokken die die dan krijgt, zijn er niet echt bepaald goed voor... Ik heb de laptop één keer meegenomen in een weekendtas in de trein en toen mocht ik mijn harde schijf gedeeltelijk formatteren, omdat die beschadigd was.

Voor mij is dit de manier om mijn laptop mee te nemen, zowel op de motor als in de trein:

(Afbeelding)

Omdat ik een kleine laptop heb, kan ik gelukkig volstaan met een Axio Mini. Maar er zijn verschillende uitvoeringen te krijgen. Kijk maar eens op Axio USA.

Ik ben heel tevreden met deze rugzak, de laptop is goed beschermd. Ook is de tas bijna waterdicht, omdat de schaal van plastic is. Ze zijn alleen ook niet echt goedkoop. Maar ja, liever wat meer geld uitgeven aan een goede tas dan met een kapotte laptop zitten.

Ik heb zelf een standaard easpak rugtas met laptop vak. Ik smijt daar altijd mijn 12" macje in en dat bevalt al 1.5 jaar prima?

Op de motor is dit ook geen probleem. Rugtas is erg fijn.

Vergeet niet de schouderbanden te ontdoen van vliegen als je met diezelfde rugtas weer in de trein stapt ;)
 
Ik moet ook regelmatig mijn laptop (een 12") meenemen op de motor, maar die gaat dus echt niet in de koffer of de tanktas. De schokken die die dan krijgt, zijn er niet echt bepaald goed voor... Ik heb de laptop één keer meegenomen in een weekendtas in de trein en toen mocht ik mijn harde schijf gedeeltelijk formatteren, omdat die beschadigd was.

Voor mij is dit de manier om mijn laptop mee te nemen, zowel op de motor als in de trein:

(Afbeelding)

Omdat ik een kleine laptop heb, kan ik gelukkig volstaan met een Axio Mini. Maar er zijn verschillende uitvoeringen te krijgen. Kijk maar eens op Axio USA.

Ik ben heel tevreden met deze rugzak, de laptop is goed beschermd. Ook is de tas bijna waterdicht, omdat de schaal van plastic is. Ze zijn alleen ook niet echt goedkoop. Maar ja, liever wat meer geld uitgeven aan een goede tas dan met een kapotte laptop zitten.
Oehhh da's ook een mooie.
Op dit moment staat de Nomand bij mij op 1.
Verder nog iemand tips?
 
met een Eastpak met laptop gaat prima ruimte zat, als ik (veel) regen verwacht gaat ie in een Appie heijn tas.
 
Kijk maar eens op Axio USA.
very nice
vooral de Axio swift hardpack ($134.95)
compatible with laptops up to 17"
Aerodynamic design for motorcyclists.

Axio Swift Hardpack. Designed for
motorcyclists, it combines aerodynamic
design with extreme functionality. Riders
will enjoy improved airflow along with a
huge amount of interior storage space.
Accommodates PowerBook and PC
laptops. Features numerous compart-
ments perfect for PDA and iPods. It also
includes straps for securing personal
objects and a key-ring clip.

dealer-adres nederland:
Wings-Europe
Barbierpad 7
3123 EA Schiedam
010-4713000
Rob Vogel
info@wings-europe.com
www.wings-europe.com

voor 179,95 euro
 
Laatst bewerkt:
Niet bestemd voor een laptop, maar als je woon/werk verkeer rijdt (of enduro waar deze dingen vandaan komen) dan is een rugzak gewoon handig.
Een rugzak is zeker handig, ik gebruik er wel es een om m'n lunchpakketje en regenpak te vervoeren. Maar een laptop met toebehoren is best zwaar, rechthoekig en geeft uiterst weinig mee.

Er zijn vaak eindeloze discussies hier over veiligheid op de motor en ik ben zelf ook niet bepaald iemand die als een Grand Prix rijder ingepakt zit op de motor op weg naar werk. Maar om bewust een massief voorwerp aan je lichaam te snoeren wat je gegarandeerd een hoop extra pijn en gevaar gaat opleveren bij een val is toch wel een uiterst curieuze beslissing. :?

En nodig is het niet: Ik vervoer al jaren bijna dagelijks een laptop in de standaard draagtas, achterop de buddy.
En wat dan nog: een disk of scherm kun je repareren, een dwarslaesie niet.
 
Ik heb een Targus notebook rugtas, niet waterdicht, wel veel ruimte, heupriem, foam tussen je rug en je laptop; bevalt prima.

En als het regent inderdaad een plastic tasje om de laptop.

klikkerdeklik
 
Terug
Bovenaan Onderaan