Laptop op de motor

Rijd dagelijks met een Oxford tanktas met m'n notbook en heb geen prob gehad. :} Leg meestal een boek onderop en dan m'n notebook bovenop maar gebruik geen schuim ed. Volgens mij wordt alles door de behuizing van de HD afgeleid, in fdd's zitten immers ook magneten... Pasjes in dezelfde tas gaat zoals eerdeer vermeld niet goed ;)

Trilling mogen toch niet uitmaken :? een HD valt automatisch terug in de parkeerstand dus alsie eenmaal gestopt is met draaien moet je echt de schijven zelf breken wil je schade kunnen berokkenene lijkt me? (printbreuken en losse contacten daargelaten)
 
gewoon in een ordinaire rugtas - als je het niet vertrouwd, laptop uitzetten - dan worden de koppen helemaal weggedraaid (bij 99% althans) en kan je ook niet je disk crashen.

Mijn i-Book gaat altijd in stand-by in de rugzak. Doe ik al een jaar, maar nog geen 'schade'.

[nerdmode]
i-Folder? What is it? Ik gebruik gewoon rsync om bestandjes te syncen tussen al mijn UNIX systemen... En als geen rsync dan een tarball scp'en.
En firewalls beheer ik allemaal zelf (ook van klanten) dus nooit last van :+
[/nerdmode]
 
ik zou vooral water als eng beschouwen.. beetje trillen moettie kunnen ehbben, zeker alsie uit staat.

harddisk in de park, en de rest..tjah, evt iets tussen tb en scherm om daar gebeuk op te voorkomen, maar dat is volgens mij al paranoia..

mijn ervaring: zolang de hd maar niet draait kun je er prima mee trillen enzo..Gewoon in een rugzak gooien (zoals iedereen hier roept) en zoals targoh zegt: alsie uitstaat, kan er niet zoveel crashen ;)
 
ik heb een laptop rugtas van het merk

Trunk& co (samsonite)

en daar kan een hele grote laptop in

het is echt een goeie tas
 
Terug
Bovenaan Onderaan