las masker, ben de site kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slow

MF veteraan
23 jul 2004
2.276
0
Gouda
FF wat anders,
ik browsde een aantal dagen geleden door een (USA)site heen waar lasmasker te koop werden aangeboden. Het waren maskers in de vorm van een skull in rood en zwart oa.
Iemand een idee welke site het kon zijn?
Volgens mij kwam ik er via de CD site www.chopperdaves.com

bvd,
S
 

Hey, onwijs bedankt! Super!. Ik had gezocht onder welding mask skull. Zou niet moeten uitmaken.
Kan je er ook nog 1 voor me vinden met de kop van Bral erop?

gr,
S.

Doc, het kon toch zijn dat iemand toevallig weet waar die dingen te koop zijn?
Met mij is het goed. Ben met de inrichting van mijn eigen monster garage bezig
want Knukkel en Ed gaan bij mij sleutelen.
Knukkel voor zijn eigen panproject tegen vergoeding en Ed gaat mijn motor winterklaar maken beloofde hij.
We spreken wel af als ze er zijn dan kunnen we samen kijken hoe ze het doen en de Biertender legen.
 
ik vind het allemaal nogal duur hoor, een gewoon laskappie kost hier zo'n 15 tot 20 euro en een automaatje tegen de 80.

om dan 80 dollar neer te klappen voor zo'n carnavalsding, het is wel gaaf maar errug duur.....
 
ik vind het allemaal nogal duur hoor, een gewoon laskappie kost hier zo'n 15 tot 20 euro en een automaatje tegen de 80.

om dan 80 dollar neer te klappen voor zo'n carnavalsding, het is wel gaaf maar errug duur.....

Overgens was die prijs van mij zonder autolens. Daar zit het verschil denk ik in.
 
Ik zou de gegadigden van je snap-on inkoopactie erbij nemen, gaat lekker hard dan 8-)

Nou idd. Wat een animo.
Of ik ben de enige met een goede smaak of jullie willen geen geld uitgeven voor echt goed spul dat een leven lang mee gaat.
Net als met die lift van 55euro... :X
ik ga wel weer naar de Gamma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan