Laser carbon Oval voor 99er monteren op 94er???

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
Assen
Heb via via (Thanx Fastnappie :) ) een andere demper voor m'n CBR gevonden. Gaat dus om een Laser Carbon Oval. Deze is dus officieel voor een CBR van 99 of jonger. Is het mogelijk om deze op m'n 94er CBR te hobbiën of kan ik hem beter weer direct op marktplaats.nl zetten?

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1994/a192be93d2b841b54d6658a4e090f915 (ovalfibre.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Als het past, dan past het.
Ik heb nu een ovale bos demper op mijn CBR400RR zitten die op een CBR900RR heeft gezeten. Gaten voor de boutjes moesten iets gevijld worden, maar het past wel.

Het zou misschien nog wat kunnen uitmaken qua vermogen? Maar het is wel hetzelfde model hè (alleen ander jaar, nou ja, alleen)? Of zou het invloed hebben op carbs vs injectie (maar nou weet ik weer niet of 99 al wel injectie heeft hoor). Dus ik gok ook maar wat.

Edit: ik kan nog ff nakijken wat Laser er zelf van vind, maar dat weet ik pas na zaterdag.
 
Laatst bewerkt:
Ach, zo heb ik onlangs een laser K1 bedoeld voor een FZR 1000 EXUP op mijn FZ 750 gemonteerd... aansluitmaten waren exact hetzelfde, demper was 1 cm langer....

Het resultaat, een mooie sprotieve sound, fietsje loopt weer perfect, en een prettige herneming... dat laatste is belgisch volgens mij.
 
Zal het wel zien. Heb met die gast voor zaterdag afgesproken. Haal hem gewoon op en dan hobby-time. :) ff van Assen neer Heerhugowaard om een demper te halen, tsss... Ach, de baas betaald de benzine. })
 
Heb via via (Thanx Fastnappie :) ) een andere demper voor m'n CBR gevonden. Gaat dus om een Laser Carbon Oval. Deze is dus officieel voor een CBR van 99 of jonger. Is het mogelijk om deze op m'n 94er CBR te hobbiën of kan ik hem beter weer direct op marktplaats.nl zetten?
Bij het '99 model is de tussenpijp anders, maar met een beetje hobbien en een hoop gegodver moet het te doen zijn... :)
 
Op donderdag 28 maart 2002 13:41 schreef Kubiekdriehoekje het volgende:Bij het '99 model is de tussenpijp anders, maar met een beetje hobbien en een hoop gegodver moet het te doen zijn... :)

Daar zullen de buren blij van worden, want als me iets niet lukt dan gooi ik er aardig wat krachttermen uit. *D
 
Uitlaat vanmorgen gehaald en bij thuiskomst natuurlijk direct gemonteerd. Ding kon er wel voor gemaakt zijn. Pas perfect. En een geluidje. :} Tig keer beter dan dat standaard geval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan