Laser deeptone carbon demper db killer 47mm?

Pernut

Rookie
1 nov 2021
9
2
Hoi allemaal,

Voor woon werk verkeer vanuit den haag naar rotterdam heb ik een motor gekocht. (en om te touren uiteraard). Nou had ik bij aankoop nog niet helemaal door dat er een behoorlijk geluidje inzit. Na een paar ritjes in de stad eens naar de uitlaat gekeken. Rr zit een high mount laser deeptone op met carbon demper. Ik vind bet op een 99 vfr800fi erg mooi staan en klinken...en zie geen db killer. Nou is mijn vraag: wie o wie heeft een db killer voor deze uitlaat liggen? Ik begreep bij de motorzaken dat deze uitlaten niet meer worden gemaakt dus ik hoop dat iemand van jullie iets weet of heeft liggen.

Mvrgr J
 

Bijlagen

  • IMG_20211029_162733.jpg
    IMG_20211029_162733.jpg
    190,5 KB · Weergaven: 27
  • IMG_20211029_162731.jpg
    IMG_20211029_162731.jpg
    215,2 KB · Weergaven: 22
Ja ik zag ze op uotlaatstore niet en Gendringen is me net wat te ver om ff heen te knallen uit den haag... Dus vandaar mijn poging..!
Je kunt Mile Pajic ook een email sturen, hij heeft gewerkt bij Jama-Laser, in de R&D afdeling daar, ik ken hem nog uit die tijd, want ik heb er ook gewerkt. Hij weet precies wat ie moet doen qua DB-killers.
En een goeie vent trouwens.
 
Ik heb er 1 van 48mm dat is de sport insert maar daar wordt ie niet stiller van dus daar heb je niks aan.

Ik heb er ook nog 1 liggen die is 51mm, dat is er wel eentje die dempt.

Meet de diameter even op voor de zekerheid.
Ok hij is 47mm. Ik zal ff op die website zoeken. Heb mr pajic ook gemaild en ik kon mn demper wel opsturen dan gingen ze er naar kijken. Bedankt voor de reacties allemaal
 
Terug
Bovenaan Onderaan