Laser Deeptone Fazer '98-'02

Jonne

MF veteraan
19 apr 2004
3.472
1.226
Castricum
Erg nette Laser Deeptone carbon demper voor de Yamaha FZS600 Fazer voor '98 tot '02.
Met dB-killer voor een mooi, net geluid. Demper is in een paar minuten gemonteerd. Dus even langskomen om te horen hoe de demper op je motor klinkt, kan uiteraard.
Plug-and-play.
Uiteraard even gepoetst.
Vraagprijs: €125,-
full

full

full

full


Kan uiteraard ook verzonden worden.
Of ophalen in Castricum
 
Laatst bewerkt:
Neen, geen e-keur. Wel een dB killer die maakt dat het geluid netjes, mooi wel mooi vol, klinkt.
 
Deze is niet straatlegaal. Maar zoals reeds geschreven: hij klinkt erg beschaafd, nooit problemen mee gehad. Vele Fazer rijders rijden er mee. En proberen mag altijd. Hij zit er zo onder.
 
Laatst bewerkt:
Heb je toevallig een filmpje met de uitlaat op jou motor? We hebben hetzelfde model zo te zien maar we wonen niet echt in de regio om zelf langs te komen. Dan kan ik een idee krijgen van het geluid
 
Nee, helaas. Motor is verkocht. Maar zo te zien en horen is het deze (filmpje is niet van mij):
Net weer even opnieuw het filmpje bekeken en ik denk dat de dB killer daar er niet in zit.
Ik heb zelf een gruwelijke hekel aan luide uitlaten. En deze irriteerde mij niet. Yamaha NL heeft destijds deze demper zelfs geleverd bij verkoop als zijnde de de Fazer Sport.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan