Laser Delta

  • Onderwerp starter Anoniempje728
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje728

Guest
Supernette demper, geluid is ook netjes ,geen db-killer,€175150
full

full

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
prijsverlaging, t ding is supernetjes
 
idd erg mooi dempertje , en ik vond t geluid ook super,veel minder luid als dat je van zo n kleine demper zou verwachten ,wie doet er een goed bod?
 
Goedenavond Jan,

Past de demper op een R6 van bouwjaar 2008? Zag ik het goed dat er op de 1e foto een verloopstuk ligt waar je de aansluit diameter van de demper kan verkleinen, voor op je uitlaatbochten?
 
Hallo Stephan

Als je aansluiting 51 mm is , is hij pas te maken,de beugel is vrij eenvoudig aan te passen,
er zit geen verloopje bij
 
o.k Stephan,dank voor je bericht, mijn nieuwe demper was ook groter heb ik even een verloop voor laten draaien.
 
Je schrijft geen db-killer, maar is het niet zo dat dit type geen demontabele db-killer heeft en wel een e-keur?
Dat er dus een soort vaste db-killer / reflectie-kamer in zit, anders zou ie niet stil kunnen zijn...
 
Het is een absorptiedemper,er is wel een db killer leverbaar,maar ik vindt hem stil genoeg,
voor zo n kort ding is tie gewoon verrassend rustig
 
Je schrijft geen db-killer, maar is het niet zo dat dit type geen demontabele db-killer heeft en wel een e-keur?
Dat er dus een soort vaste db-killer / reflectie-kamer in zit, anders zou ie niet stil kunnen zijn...


Er bestaat idd wel een db killer.

Helaas moet je deze monteren tussen linkpijp en demper in. Dus niet in de uitlaatmond van de demper. Hou er dus rekening mee met montage dat je demper demontabel blijft als je soms de goedgekeurde DB-killer wilt plaatsen.

Overigens kun je wel een stukje pijp met de juiste diameter in de uitlaatmond 'rammen'. Dan lijkt het alsof er een db killer in zit. Pajic doet dit bijvoorbeeld ook.

Ik heb zelf 3 van deze dempers en heb er 1 bij Pajic op de ZXR400 laten zetten. Heb het pijpje er later weer uit getrokken. En gek genoeg maakte het wat geluid nog iets verschil ook.
 
Up, mooi dempertje en er is idd een db-killer voor te koop
 
Klopt en zit er ook al op. Klinkt inderdaad supernetjes, maar dan bedoel ik qua sound *D (mooie diepe brom). Precies wat ik zocht. Geluidsniveau overschrijd volgens mij alle toegestane normen. Wellicht voortaan toch maar oordoppen overwegen Jan :9.
Ik ben der in ieder geval blij mee.
 
Klopt en zit er ook al op. Klinkt inderdaad supernetjes, maar dan bedoel ik qua sound *D (mooie diepe brom). Precies wat ik zocht. Geluidsniveau overschrijd volgens mij alle toegestane normen. Wellicht voortaan toch maar oordoppen overwegen Jan :9.
Ik ben der in ieder geval blij mee.


Perfect , mooi dat tie naar je zin is :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan