Laser Dou-Tech of Bos uitlaat onder een R6?

Erik E

MF'er
28 jan 2015
34
0
Nijverdal
Wie heeft ervaringen met deze uitlaten?

Ik sta op het punt om een R6 te kopen en kan kiezen uit deze twee uitlaten.
Iemand bekend met het verschil? :? :? :? :?
Wie heeft er advies? :? :? :? :? :?

Alvast bedankt! :} :} :} :} :}

Erik
 
Bouwjaar van de motor?... en wat voor een Bos?... want deze leveren meerdere modellen.....de Laser duo tech is er trouwens in carbon en staal/titanium kleur...

Als je een antwoord wil waar je wat mee kan dan is het wel handig om iets meer in detail te treden....
 
Voordeel van de duo-tech t.o.v. andere sportdempers, is het db-killer systeem. Er zit namelijk een sport- en een "gewone" killer bij.

Ik had er een op m'n SV650S en daar kwam een best geluid uit ;-) Helemaal zonder killer vond ik 'm net wat asociaal maar met die sport versie erin, precies goed.

Succes.
 
Bouwjaar van de motor?... en wat voor een Bos?... want deze leveren meerdere modellen.....de Laser duo tech is er trouwens in carbon en staal/titanium kleur...

Als je een antwoord wil waar je wat mee kan dan is het wel handig om iets meer in detail te treden....

Bouwjaar van de R6 is 2002. Beide betreft het een carbon demper. Aangezien het tweede hans fietsen betreft heb ik geen idee welk types het betreft en of er De killers worden mee geleverd...

Dank voor jullie reactie!
:} :} :} :}
 
Ok ff een tip dan: Als je een andere uitlaat onder dit type r6 zet..laat hem dan daarna hierop afstellen..het schijnt dat de motorblokken van een 1999 tm 2002 nog wel eens kapot willen lopen indien dit niet gedaan wordt!
 
Ok ff een tip dan: Als je een andere uitlaat onder dit type r6 zet..laat hem dan daarna hierop afstellen..het schijnt dat de motorblokken van een 1999 tm 2002 nog wel eens kapot willen lopen indien dit niet gedaan wordt!


Dank je wel.
We zullen zien morgen.
Dan gaan we een proefrit maken.

:] :] :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan