Laser failliet?

Ik had eind 2016 contact per e-mail om DB killers na te bestellen. Hier kreeg ik heel snel antwoord en na wat heen - en - weer gemail kreeg ik plots geen antwoord meer...

Iemand een idee of/ hoe ik alsnog aan passende DB killers kan komen?

Het gaat om Laser extreme uitlaten (dubbele dempers op een Y stuk)
 
Ik had eind 2016 contact per e-mail om DB killers na te bestellen. Hier kreeg ik heel snel antwoord en na wat heen - en - weer gemail kreeg ik plots geen antwoord meer...

Iemand een idee of/ hoe ik alsnog aan passende DB killers kan komen?

Het gaat om Laser extreme uitlaten (dubbele dempers op een Y stuk)
Startwin in Loenen maakt ze op maat...
 
Bedankt voor de tips, maar ik woon in België.. Even naar daar rijden (+200 km enkele rit) voor een DB killer zie ik niet meteen zitten.
 
Laser is gewoon leverbaar, maar inderdaad ze zijn niet altijd even goed bereikbaar..

Het originele Laser Exhausts in Heinenoord is inderdaad failliet gegaan, maar de voormalig bedrijfsleider heeft een doorstart gemaakt.
De huidige vestiging is in Oude Tonge.

Ik heb daar nu een aantal uitlaatsets laten maken en ook kant en klaar besteld en ben best tevreden met de kwaliteit.

Het is nu een klein bedrijfje waar nog een paar mensen van de oude garde werken.

Voor verdere info, stuur me maar een pb-tje

groet,

Pieter
 
Ik heb nog twee Laser Xtreme Sports Insert l8ggen 35.2662 is het nummer, wellicht kan ik daar iemand nog blij mee maken, heb ook nog een db killer sport voor de laser duo tech liggen nieuw model 52mm.
Alle killers zijn nieuw.
Zoek zal een sport db killer voor de duo cam oud model 50mm heb de verkeerde besteld |(.

540.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan