Laser GP demper op landelijke motordag..

Status
Niet open voor verdere reacties.

nukem

Die hard MF'er
2 jan 2009
714
0
Brummen
Strijders, ik heb even jullie kennis nodig.
Ik ga volgende week voor de allereerste keer het circuit op in Assen tijdens de landelijke motordagen. Nu is mijn brommert echter uitgerust met een GP demper van Laser. Gaan ze daar moelijk over doen denken jullie..?? De brommert is een fireblade uit 95 en ik ga de toeristische rit doen }) }) . Ik weet het.... _O- _O-
 
Strijders, ik heb even jullie kennis nodig.
Ik ga volgende week voor de allereerste keer het circuit op in Assen tijdens de landelijke motordagen. Nu is mijn brommert echter uitgerust met een GP demper van Laser. Gaan ze daar moelijk over doen denken jullie..?? De brommert is een fireblade uit 95 en ik ga de toeristische rit doen }) }) . Ik weet het.... _O- _O-

Gewoon de tampon van je vriendin erin stoppen. Wel eerst natmaken. :W
 
Haha grappenmakers :+ . Sorry, maar ik weet het echt niet. Ik heb begrepen dat ze in Assen streng zijn, maar ik heb ook verhalen gehoord dat mensen er met vervangingsdempers hebben rondgereden op Assen. Ik vind de herrie die uit mijn pijp komt wel meevallen daarom vraag ik het jullie.
Laat ik de vraag anders stellen. Is er wel eens iemand geweerd van jullie tijdens een landelijke motordag omdat zijn brommer teveel herrie maakte?
 
Ik zou de gok niet nemen om onverrichterzake rechtsomkeert te kunnen maken omdat je teveel herrie maakt. Kan je niet een wat stiller exemplaar regelen? Gewoon voor de zekerheid.
 
Als ik eraf gehaald word ben ik er in ieder geval even op geweest :') .
Hoe dan ook. Ben vandaag even bij Mile Pajic geweest om te vragen of hij een db killer voor me kon maken. Dit gaat helaas niet omdat de demper dan te heet word en het isolatiemateriaal dan verbrand. Bovendien word de motor dan teveel gesmoord en zou ie volgens hem heel slecht gaan lopen. Een ander dempertje is een oplossing maar kost meteen weer 100 euries. Vond ik iets te ver gaan voor 20 minuutjes stueren op een circuit.
Btw, ik zit in tour C om 10.40 op de zaterdag.
 
Btw, ik zit in tour C om 10.40 op de zaterdag.
Dan zitten we bij elkaar in de sessie *O*
Ik rij met mijn Fazer ook Tour C om 10.40

Ik zat met hetzelfde probleem. Mijn model Fazer is door Yamaha standaard met een Laser pijp geleverd. Maar het is niet duidelijk (ook bij Laser zelf niet) of hier ooit een DB killer ingezeten heeft. Speciaal voor volgende week heb ik zelf dus maar een DB killer gemaakt en erin gedaan. Hij klinkt nu als een stofzuiger (zonder DB killer was het al niet hard, maar zekerheid voor alles...) maar loopt verder gewoon goed. 220km/h redt hij gewoon, dus ik verwacht in zo'n tour sessie geen problemen met de snelheid en over het geluid kan nu als het goed is ook niemand moeilijk doen.
 
Haa! Vandaag dus een mooi stukkie kunnen knallen op assen! Er werd totaal niet moeilijk over gedaan, Super!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan