Laser Highmount Suzuki SV650(s) oude type

Status
Niet open voor verdere reacties.

Investig8or

MF veteraan
14 jan 2002
2.232
0
Delft
Compleet met beugels en klem: Laser High mount uitlaat voor de SV650(s). De SV gaat dan pas echt lekker klinken! Hij leek ook beter te trekken maar dat kan door het geluid zijn :+

Niet lang gebruikt (ik denk 5000km) en ziet er nog netjes uit, zit nu in de originele doos met onderdelen en boekje en stickers (dacht ik)...

Prijs? 125 euro!

Ik zal ook een foto opzoeken...waar had ik die ook alweer...

De duovoetsteunen kunnen behouden blijven (met de bijgeleverde afstandbussen), de knipperlichten moeten wel op een andere plek.
 
heb je ook een foto?
Ja, gevonden van de uitlaat (nou nog eentje zoals ie op de motor zit...)

#1
full
 
In je vorige topic las ik dat je er een db-killer bij hebt. Als die er nog steeds bij zit wil ik de uitlaat graag overnemen. Neem even contact op, mijn e-mailadres staat in mijn profiel.
 
oh yey, jpvdheijn van het sv topic heeft deze uitlaat. die heb ik heel vaak gehoord! EXTREEM mooi geluid, een van de mooiste op een sv. jammer dat die uitlaat geen termignoni of arrow sticker heeft, anders wist ik het wel :)...

gr
chris
 
In je vorige topic las ik dat je er een db-killer bij hebt. Als die er nog steeds bij zit wil ik de uitlaat graag overnemen. Neem even contact op, mijn e-mailadres staat in mijn profiel.
dB killer zit er nog steeds bij (ik dacht dat er wel een moertje mistte...maar dat moet ik even bekijken) dus je hebt mail!
 
Laatst bewerkt:
als latm hem niet wil van je neem ik hem wel van je over ook zonder db killer

gr kaatje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan