Laser Hotcam of wat anders

StaR-6

Rookie
28 mei 2003
2
0
Alphen aan den Rijn
Beste Mense

Ik heb een R6 2003, ik weet niet welke uitlaat ik er onder zal zeten, hebben jullie wat voorbeelden of suggesties. Ik kan op het marktplaats een nieuwe Laser Hotcam carbon kopen 350 eurootjes is dat wat?

StaR-6
 
Een laser is zondermeer een goede uitlaat. Maar let op, met allen een uitlaat ben je er niet. Ook de afstelling moet er aan aangepast worden anders loop je het risico dat je vermogen verliest.
Veel mensen zijn in de veronderstelling dat meer geluid meer vermogen is maar de meest kunnen een paar pk verschil niet eens voelen laat staan benutten. Alleen de uitlaat vervangen kan soms iets vermogens winst geven maar het blijft een feit dat met een goede afstelling er meer uit te halen is. Het is wel raadzaam dit op een vermogens testbank te doen. Als je een goed bedrijf zoekt kijk eens op WWW.HOEGEETECH.COM
 
Laatst bewerkt:
Een laser is zondermeer een goede uitlaat. Maar let op, met allen een uitlaat ben je er niet. Ook de afstelling moet er aan aangepast worden anders loop je het risico dat je vermogen verliest


Zoveel vermogen zal hij toch niet verliezen met alleen een andere demper? Bij mijn laatste motor ( Gixxer 1100 ) had ik de standaard dempers vervangen door BSM Vampire dempers en ik had meteen voelbaar meer vermogen in het middengebied en boven de 8000rpm.
 
als je echt een lekker geluid wilt hebben en je wat meer wil/kan uitgeven neem dan een devil uitlaat! *D

full


:9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan