Laser Hotcam te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slip

MF veteraan
23 mrt 2005
4.838
37
Tiel
Ik heb 2 dempers van het merk Laser Hotcam te koop, ze zien er nog als nieuw uit.
Bij de demper zitten de veren om de demper aan de linkpipe te bevestigen.
De linkpipe zelf zit er niet bij.
Degenen die mijn topic: 'bijzonder uitlaatsysteem voor de R6' hebben gelezen weten dat het eigenlijk om een heel systeem gaat dus 1 demper heeft het 'label' aan de verkeerde kant zitten (maar dat kun je zo omwisselen en daar zie je dan niks meer van, omdat het dan toch aan de binnenkant zit)
De demper waar de label wel aan de goede kant zit kost 200 euro en de demper met de label aan de 'verkeerde' kant kost 150 euro.

Het gaat hier om een slip-on demper gemaakt van titanium en de diameter is: +/- 7cm.
Op de foto zien ze eruit als high mount demper, maar ze kunnen ook gewoon als normaal worden gemonteerd.
full
 
Dat zou zeker kunnen. Het is een slip on, dus je kan de linkpipe vergroten of verkleinen.
 
Ik woon in Waardenburg, dat ligt zo'n 15 km. ten noorden van Den Bosch (over de brug bij Zaltbommel is het de eerste afslag).
 
Ik woon in Uden, dus is zeker de moeite waard.
Wordt op zijn vroegst wel vrijdag. Ben dan de hele dag vrij.

Laat maar even weten.
 
Vrijdag kan ik wat later op de middag, befin van de avond. Je komt kijken voor het hele systeem of alleen 1 demper? Mail me je tel. nr anders.
 
Het zijn toch 2 aparte slip-on dempers? Ben wel benieuwd of ik ze eventueel passend kan ( laten ) maken.

Kunt me bellen op 06-42254068
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan