Laser Hotcam?

Ragonite

Banned User
6 mrt 2002
673
0
Hallo,

Vanmiddag zag ik een Fazer met een erg tof geluid. Het was een zwaar, best krachtig geluid. Volgens mij stond er op Laser op.. Is dit nu een Hotcam of iets anders? En wie heeft er een soundtrack die de Hotcam, of een andere Laser uitlaat? Bedankt!
 
Laser staat bekent om de vrij zware sound, adverteren ze ook mee, Deep Tone Sound.
Heb erzelf ook een, maar wel een Oval, Hotcam staat voor de vorm, maar maakt volgens mij voor geluid niet uit.

En idd mooi geluid, al zeg ik het zelf.

Luister hier eens naar: http://home.kabelfoon.nl/~gizzmo/wheely%20Dennis%20sound.mpeg (Sound)
 
Laatst bewerkt:
Thanks,

Tof geluid hoor! :)

maar dat zijn natuurlijk hoge toeren, maar ik hoorde die Fazer stationair lopen en beetje gas geven in de neutrale versnelling.. dus nu weet ik nog niet veel :(
 
Thanks,

Tof geluid hoor! :)

maar dat zijn natuurlijk hoge toeren, maar ik hoorde die Fazer stationair lopen en beetje gas geven in de neutrale versnelling.. dus nu weet ik nog niet veel :(

Kom een keer naar een M-F meeting, dan kun je mijn hotcam IRL beluisteren.
 
De Hotcam is makkelijk herkenbaar want hij is druppelvormig. Het geluid van een Laser is inderdaad vrij diep. Ook op een Fazer maakt een Laser een :9~ geluid. En het rooie gebied begint niet voor niets pas bij 12.500 toeren :9
 
[me]Skoezie heeft sinds zaterdag een Laser Oval Carbon en is helemaal weg van het geluid... :}
[/me]


100x beter dan dat standaard Honda geval :(
 
Ik heb sinds kort ook een Hotcam en het geluid is echt top. Lekker zwaar onderin (spelen met het gas bij een stoplicht wordt echt leuk :) ), en als je flink doortrekt naar de hoge toeren is het fel zonder te gillen of schreeuwerig te worden.
 
Kom een keer naar een M-F meeting, dan kun je mijn hotcam IRL beluisteren.

Op me scooter zeker ;)

Pfiew, nog 1 jaartje (en een maand dan) ga ik me rijbewijs halen (ben dan 18) :)
25 kw motor :r

Ondertussen sparen voor mooi cbr600'tje voor niet teveel geld, en af en toe eens motor huren voor weekend ofzo. Lijkt me strak plan :)
 
Laatst bewerkt:
Enig idee trouwens hoeveel een 2e hands R1 kost over 4 jaar? De 2e versie in het blauw? :)

Beetje richtlijnen?
 
ok dan.. maar die R1 ziet er zo moooooi uit ;)

Mja.. geduld, kweet 't..

Nog een vraagje... als je nu een 'leuk' geluidje uit je racertje wilt.. kan je dan gewoon een andere demper (laser bijv) kopen, of moet je dan een hele nieuwe uitlaat :?
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het jammer dat die uitlaten zo f#ckin' duur zijn. Een beetje uitlaat voor mijn Diversion kost me zo 600 Euro. En dat terwijl ik onder mijn auto een Laser Deeptone heb liggen, van ongeveer 600 gulden. Vind ik nogal een aardig verschil.
 
ik ben ook naar die pijpjes opzoek...

maar ze kosten €1000 pleuroos...dus ik wacht nog wel ff...pffff....achterlijk duur... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan