Laser 'imiteert' MIG's hoge uitlaat

MotorOllie

MF veteraan
29 okt 2001
1.483
0
Enschede
Ik weet niet of iedereen het al gezien had, maar die mooie MIG Hihg Mount uitlaten (die zo moeilijk leverbaar zijn?) worden nu ook door Laser gemaakt... ziet er strak uit, de duosteun kan ook gewoon blijven zitten. Er zit ook 1 of ander dingetje bij waarmee je de orinigele uitlaat er ook weer terug op kan zetten. Ziet er cool uit en nu waarschijnlijk voor iedereen verkijgbaar :9 Geluidje zal vast ook wel mooi zijn... :?

5.jpg
 
Geluid van een Lasre is mooi, uit eigen ervaring.

Heb alleen die Extreme High Mount nooit zo mooi gevonden, maar ja, ik heb dan ook de normale High mount. :)
 
Op vrijdag 24 mei 2002 09:00 schreef EmixodE het volgende:
Ik weet niet of iedereen het al gezien had, maar die mooie MIG Hihg Mount uitlaten (die zo moeilijk leverbaar zijn?) ....

Moeilijk leverbaar?????? Ik heb de mijnen (twee ja voor een VTR Firestorm) gewoon besteld bij Safe Motors in Apeldoorn: levertijd normaal drie weken, de mijnen komen over een goede week.
 
Tenzij Safe weer falliet gaat, hoop ik gewoon dat mijn uitlaten volgende week komen. Pics en misschien sounds krijgen jullie te zien en te horen.
 
Wil ik ook op m'n zzr, maar dat zal wel weer niet mogelijk zijn...

Hoe zit dat eigenlijk met bochten en dempers? Kun je gewoon een pijp buigen naar eigen inzicht, en mooie dempers erop hangen? Of ijn daar regeltjes voor? ( buiten dat een haakse bocht niet handig is)..
 
Wil ik ook op m'n zzr, maar dat zal wel weer niet mogelijk zijn...

Hoe zit dat eigenlijk met bochten en dempers? Kun je gewoon een pijp buigen naar eigen inzicht, en mooie dempers erop hangen? Of ijn daar regeltjes voor? ( buiten dat een haakse bocht niet handig is)..
Een hoge uitlaat voor een ZZR: nee ik denk niet dat dat mogelijk is. Of je moet aan zelfbouw gaan doen: en dus zelf met de bochten gaan spelen.
MIG levert trouwens wel een 4 in 1 uitlaat voor de ZZR600: 450 tot 550 euro. Of hier nieuwe bochten bijzitten weet ik niet (is een ZZR600 4-2 of 4-2-1?).
 
Moeilijk leverbaar?????? Ik heb de mijnen (twee ja voor een VTR Firestorm) gewoon besteld bij Safe Motors in Apeldoorn: levertijd normaal drie weken, de mijnen komen over een goede week.

Waar ik ook kwam, nergens kende ze MIG...heb er echt een half jaar naar gezocht..en toen eindelijk gevonden! *D

onzichtbaar.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan