Laser K1 demper voor Suzuki GSX1100F VOORZIEN!!!!!

Macnail

MF'er
12 dec 2008
54
0
Arnhem
Hoi,
Sinds een tijdje ben ik in het bezit van een Suzuki GSX1100F uit 1988. Hier zit een 4 in 1 uitlaat onder met een Laser K1 demper. Helaas is mijn demper gesneuveld en ben ik dus op zoek naar een andere. Heeft iemand hier misschien zo'n demper liggen voor een leuke prijs?
Alvast bedankt voor de reacties.
DSC_0224.JPG
 
Laatst bewerkt:
Jeetje, als je hem met 3 bouten op de voorpijp vastschroefd heb ik er nog 1 liggen.
 
Ik heb nog één of twee van die dempers liggen, er zit een losse beugel op geloof ik?
Dus dat is redelijk universeel, moet ik alleen even weten wat de diameter van je aansluiting is dan weet ik zeker of het past.
 
DSC_0251.JPG
Ik heb wat foto's toegevoegd voor de duidelijkheid.
DSC_0249.JPG
DSC_0250.JPG
DSC_0251.JPG

Helaas heb ik geen schuifmaat bij de hand maar de omtrek van de pijpaansluiting is ong. 22,3cm.

DSC_0249.JPG
DSC_0250.JPG
Ik heb nog één of twee van die dempers liggen, er zit een losse beugel op geloof ik?
Dus dat is redelijk universeel, moet ik alleen even weten wat de diameter van je aansluiting is dan weet ik zeker of het past.
 
@Robinjo , toevallig nog een losse nette cil. kop van een gsx1100f liggen?

sorry voor de topic-kaping:$

Ik heb een goede 1100F cilinderkop liggen, maar wat kleine losse deeltjes van de klepmontage zijn door mij gebruikt in een andere kop, heb je die deeltjes nog dan ben ik je man.!
 
Terug
Bovenaan Onderaan