laser k1

gsxr750w telefonica

Die hard MF'er
22 apr 2004
622
0
rotterdam
wat vinden jullie van een laser k1 uitlaat?
een motorzaak in rotterdam vertelde dat het mogelijk is dat door deze uitlaat mijn motor slechter is gaan lopen
wie weet of het waar is?
 
Opzich kan je motor van elke vervangende "racedemper" slechter gaan lopen , en vaak is dat ook wel een beetje het geval. Daarintegen kan je in combinatie met sproeier/injectie aanpassingen meestal wel vermogenwinst krijgen.
Lazer k1 is toch niet een kompleet open uitlaat maar 1 met schotten (correct me if i'm wrong) , dus opzig zal die daar lijkt mij niet veel slechter van gaan lopen.
 
lekker uitlaatje hoor zo'n K1

ff motor opnieuw laten afstellen joh, is heel normaal bij vervangingsdempers vlgs mij ??
Sommige motoren/dempers hebben er meer last van dan andere, maar het kan wel.
 
ik heb net mijn 750 laten afstellen en hij stond zelf wat te rijk met name bij de 6000 toeren, onder het motto meten is weten heb ik hem af laten stellen en nu weet ik zeker dat ie goed is afgesteld op mijn laser duotech, 130 achterwielpk´s en beter oppakken, om echt alle dipjes eruit te halen moet er een powercommander op , maar dat vind IK onnodig...
 
Heb ook een k1...gekocht bij de motorzaak voor 25 euri..zag er niet uit..maar met flink poetsen is het gelijk een nieuwe geworden.....

lekker geluidje ,hoor....enne..ik kan gewoon door de pijp heen kijken als ie eraf is (hol dus)

bij mij is ie niet slecht gaan lopen....ook niet slecht gaan rijden. :P

full
 
Mja , mijn pa heeft dus 1 onder z'n cb1000 gefixxed , dat is een k1 met E keur en schotten.Dus dat geeft niet een heel woeste sound.En volgens meneer is ie er beter van gaan lopen (icm nieuw luchtfilterelement).Maar beter laat je em ff afstellen als je wat geld over hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan