Laser Pro D'or Carbon uitlaat voor Honda CBR600 F

El Toro Loco

MF veteraan
28 jan 2007
1.341
0
Aangeboden:

Laser Pro D'or carbon uitlaat, hij zat onder mijn CBR 600 F3, onder een F2 past hij als het goed is ook, onder een CBR 600 F4 durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Morgen betere foto's

full


Doe maar een goed bod
 
zitten wel wat krassen op of niet? Een keer mee gevallen? Hoe weet je dat het een laser uitlaat is, meestal staat er dan ook wel een laser embleem op.
 
Er zitten wel wat krassen op ja, alleen als de demper gemonteerd is zie je deze nauwelijks. Ze zitten dus vooral aan de kant v/d motor zegmaar. En nee, niet mee gevallen, dan zag hij er wel anders uit :) Het is een Laser uitlaat, het staat gegrafeerd op het eindstuk aan de bovenkant :)
 
DB Killer, E keur??

Bekend of deze net als de mijne niet geschikt is voor Duitsland, Politie keuring, Circuit gebruik en gebruik zonder gehoorbescherming.

Als dit wel zo is, heb je dan een geluidfragmentje?

Groet #
 
DB Killer, E keur??

Bekend of deze net als de mijne niet geschikt is voor Duitsland, Politie keuring, Circuit gebruik en gebruik zonder gehoorbescherming.

Als dit wel zo is, heb je dan een geluidfragmentje?

Groet #

ik had dezelfde in titaniumkleur zeg maar... maar ik denk niet dat het geheel een e keur heeft.. ging vrij luid... denk ik hoor, dus als TS denkt van wel zal hij wel gelijk hebben :)

en het is wel een echte laser :) bij mij stond het er ook alleen in gegraveerd en zat er geen plaatje op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan