Laser Pro D'or INOX

JanHeineken

MF'er
22 jul 2006
45
0
Heeej iedereen

Vraagje heeft er iemand nog meer deze vette Uitlaat?
de LASER PRO d'Or INOX ?
Ik heb mijn motor gekocht met deze demper erop heel vet geluid zit
erin maar ik weet eigelijk niet of het wel legaal is om hiermee te rijden ?
En weet iemand wat voor een boete je ervoor krijgt als je gepakt wordt met teveel DB's ?

Anders Gas ik zo lkkr door zo met deze uitlaat hahaha

Mzzls

Bijlage: naamloos.JPG
 
Gewoon gaan met die UNOX worst onder je brommer.... als je gepakt wordt heb je pech. Ergste wat ze volgens mij kunnen doen is je papieren innemen en dan moet je hem opnieuw laten keuren door de RDW. Weet ik trouwens niet zeker maar dat dacht ik ooit gelezen te hebben. In dat geval moet je dus je originele uitlaat er weer onder schroeven en dan is er niks aan de hand op misschien een kleine boete en kleine keuringskosten na.

Dit is ook waarom ik een open koppelingsdeksel op mijn Duc ga zetten, schijnt zo te zijn dat je koppeling dan zoveel herrie maakt dat ze geen goede meting kunnen maken. 8-) (heb ik ook ergens gelezen... tja ik lees veel ;) )
 
90 euro en de pijp inleveren !!! BIJ STAANDE HOUDEN EN MEETING TER PLEKKE..
Believe me !!


;( ;( :( zo een remark laat me dus wenen..... ik zeg persoonlijk maar 1 ding " Rammen met die handel ! :] "
fact is dat de sound van je pijp geil is en die hoeren van de politie er dus per definitie iets tegen gaan hebben.
Maar aso als we beide zijn interesseert ons dat natuurlijk geen absolute flikker



R1Razor was by the way vandaag door 2 hoeren tegengehouden..... nummerplaat stond te scheef .... wat een gelul zeg. van boven gezien kon je nog alle tekens lezen , so whats the problem huh :Y *O* 8-) 8-)
 
Zit een Laser Pro d'Or Inox onder m'n GSX-R750W

motor.jpg


Ik houd echt oprecht van een lekker geluid maar zelfs ik vraag me af of dit ding niet iets te aso is.
Kleine kinderen dekken bijvoorbeeld vaak hun oren af als ik (voorzichtig!) langs kom rijden en dit is geen geintje.

Meestal doe ik gewoon alsof ik de enige ben die het hoort en dan kan ik er echt van genieten.
;)

Ik kan me echter voorstellen dat het mensen irriteert als ik met teveel toeren door bijvoorbeeld een woonwijk rijd. Daarnaast denkt iedereen aan de hand van het geluid al dat je te hard rijdt.

Als je voor het geluid aangehouden wordt en ze kunnen ter plekke een meting doen dan ben je de Sjaak.
Je krijgt een bekeuring en je moet waarschijnlijk aan komen tonen dat je de uitlaat omgeruild hebt voor een goedgekeurd exemplaar.

Ga er niet mee naar het buitenland (dat is nl. een stuk langer lopen naar huis) of naar het circuit en schakel even 2 tandjes op als je politie tegenkomt.

Verder zullen er vast nog wel ergere pijpen zijn maar daar heb ik geen ervaring mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan