laser pro-duro gestolen

Hmmmm, Dit ben ik..... :X
Das ook lekker,probeer m'n schuur een beetje leeg te krijgen en wordt gelijk als heler/dief gezien :( ...of is mijn advertentie verdacht? Het is immers een hele andere uitlaat, wel goede publiciteit voor mijn advertentie trouwens, iemand nog een remus kopen? Niet gestolen en mag ook zonder linkpijp weg,is er ook nog bij iemand een licht beschadigde duo-tech gestolen want die heb ik ook nog in de aanbieding voor een 2002 zrx-9, wees gerust, als je bij mij heel hard politie roept blijft alles gewoon staan *D
ps pro dor is al gereserveerd

Ps lees nu net pas wat ie gedaan heeft op Thundercat.nl, de tekst aangepast in de advertentie en er gestolen bij gezet.......kansloos |(

doen je knieën het nog? :+
 
Suk.. is tie me gewoon net voor :+

Ik zat die advertentie te zoeken op MP.. had hem van de week al gezien... da's dat lijkt me veel te goeiekoop om eerlijk te kunnen zijn.. wel erg verdacht dat hij los wordt verkocht trouwens maarja, je weet het niet he...
 
Ps lees nu net pas wat ie gedaan heeft op Thundercat.nl, de tekst aangepast in de advertentie en er gestolen bij gezet.......kansloos |(


:^

Echt heel erg zielig om gelijk iemand die ergens een Laser uitlaat te koop aanbied zo in z'n nek te springen en te beschadigen zoals op dat andere forum gebeurd is.

Zeker als het gewoon om een heel ander model uitlaatdemper gaat nb.

Ik kan er niets anders van maken dan dat ik het bijzonder gepast vind als de prutsers die op dat andere forum zich zo hebben laten gaan hier en/of daar hun excuus aanbieden.
Grote mond hebben --> dan ook een grote kerel zijn als blijkt dat je ernaast zit.
 
:^

Echt heel erg zielig om gelijk iemand die ergens een Laser uitlaat te koop aanbied zo in z'n nek te springen en te beschadigen zoals op dat andere forum gebeurd is.

Zeker als het gewoon om een heel ander model uitlaatdemper gaat nb.

Ik kan er niets anders van maken dan dat ik het bijzonder gepast vind als de prutsers die op dat andere forum zich zo hebben laten gaan hier en/of daar hun excuus aanbieden.
Grote mond hebben --> dan ook een grote kerel zijn als blijkt dat je ernaast zit.

Thanx voor je reactie, ik las vanmorgen de berichtjes en kon niet geloven dat mensen zo reageren terwijl ze niet eens weten waar ze over praten, ach ja......als het goed is wordt de pro dor deze week opgehaald, zal de nieuwe eigenaar melden dat ddeze demper op de lijst van de 10 most wanted dempers staat ;)
 
Thanx voor je reactie, ik las vanmorgen de berichtjes en kon niet geloven dat mensen zo reageren terwijl ze niet eens weten waar ze over praten, ach ja......als het goed is wordt de pro dor deze week opgehaald, zal de nieuwe eigenaar melden dat ddeze demper op de lijst van de 10 most wanted dempers staat ;)

Je had wel door dat mijn bijdrage aan deze discussie sarcastisch was, toch? B|

Strak plan. Nadat die lul invalide gemept is, wil ik dan nog even doorspreken waarom hij het over een Laser Pro D'or heeft, terwijl de TS een Pro Duro mist. :P
 
~
Je had wel door dat mijn bijdrage aan deze discussie sarcastisch was, toch? B|


Jazeker,heb er ook nog om gelachen zelfs :)
Bedoelde de eerdere reacties, maar ik zal dit topic verder niet vervuilen.
@ D@nnis, succes met het opnieuw kopen van een uitlaat..

Btw D@nnis, ik heb op thundercat een remus romulus te koop staan en hier staat ie volgens mij ook nog, met de linkpijp van de pro link past ie ook op jouw motor,
mocht je interesse hebben hoor ik dit wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan